کد خبر : 2003596 | 01 اسفند 1402 ساعت 21:33 | 7.6K بازدید | 9 دیدگاه

کاپیتان اینتر: تنها راه بردن اتلتیکو استفاده از هوش‌ است

لائوتارو مارتینز، ستاره اینتر، هشدار داد که اگر مقابل اتلتیکو مادرید باهوش نباشند ضربه بزرگی خواهند خورد.

کاپیتان اینتر: تنها راه بردن اتلتیکو استفاده از هوش‌ است

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب با دو دیدار ادامه پیدا می‌کند. در یکی از این بازی‌ها اینتر از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه جوزپه مه‌آنزا میزبان اتلتیکو مادرید است.

لائوتارو مارتینز که یکی از بهترین مهاجمان این فصل فوتبال اروپا بوده است، درباره رویارویی با اتلتیکو مادرید صحبت و درباره استراتژی نراتزوری برای این دیدار اظهار نظر کرده است.

او در این مورد گفت: «وقتی در بازی‌های اروپایی دو بازی وجود دارد، گاهی اوقات شرایط سخت‌تر می‌شود زیرا صعود شما به نتیجه بازی اول هم بستگی دارد، شما باید بعد از چند هفته دوباره با همان تیم روبرو شوید، این همیشه دشوار است.

1993018

بدیهی است که ما باید باهوش باشیم، تنها راه بردن آنها همین است. باید در بازی رفت و برگشت طوری بازی کنیم که اتلتیکو نتواند هیچکدام از نقشه‌های ما را خنثی کند و اگر این کار را کرد فوراً یک نقشه دیگر اجرا کنیم. اگر برابر آنها باهوش نباشیم ضربات بزرگی خواهیم خورد.

اگر قرار بود فقط یک بازی حذفی برگزار شود همه چیز بسیار بهتر می‌شد چون شما همه توانتان را برای آن بازی خواهید گذاشت اما اکنون باید نیم‌نگاهی هم به بازی برگشت داشته باشید.»

دیدگاه‌ها