کد خبر : 2003604 | 01 اسفند 1402 ساعت 22:06 | 31.7K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره فراموش‌شده چلسی: آبی‌ها او را نابود کردند!

مالانگ سار، مرد فراموش‌شده چلسی، در این باشگاه وضعیت بسیار نابسامانی دارد.

ستاره فراموش‌شده چلسی: آبی‌ها او را نابود کردند!

به گزارش "ورزش سه"، مالانگ سار ۲۵ ساله در سال ۲۰۲۰ به چلسی پیوست و قراردادی با دستمزد ۱۱۵ هزار یورو در هفته با این تیم امضا کرد.

او بلافاصله به‌صورت قرضی به پورتو پیوست، اما در همان سال تیم پرتغالی به دلیل عملکرد ضعیفش او را به تیم دوم فرستاد و به ندرت فرصت حضور و بازی در تیم اصلی را پیدا می‌کرد.

او درنهایت به چلسی برگشت و حالا گفته می‌شود که شرایط بسیار بدی دارد. دوستان او در گفت‌وگو با رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که در طول دوران بازی‌اش، هیچگاه شرایط او اینقدر بد نبوده است.

1993031

او در ساختمان تیم اصلی باشگاه چلسی کمد و جایگاهی ندارد. کمد و محل تمرین او با تیم زیر ۲۱ ساله‌هاست. این مدافع ۲۵ ساله پس از خط خوردن از لیست مائوریسیو پوچتینو برای تور آمریکا به تیم زیر ۲۱ ساله‌ها منتقل شد و از آن زمان در همان تیم حضور دارد.

در پنجره نقل و انتقالات گذشته انتقال این بازیکن به باشگاه فرانسوی لوهاور به دلیل خواسته‌های چلسی در مراحل نهایی منتفی شد. مدیر ورزشی لوهاور پس از اینکه خبری درباره شرایط سار منتشر شد، همه تقصیرها را به گردن چلسی انداخت و گفت: «کاری که چلسی با این بازیکن می‌کند شرم‌آور است.

بازیکن موافقت کرده بود که با دستمزد ناچیز با ما قرارداد امضا کند، اما در یک قدمی امضای قرارداد چلسی جلویش را گرفت. واقعا عجیب بود. نمی‌دانم چلسی چه فکری می‌کرد. آنها او را نابود کرده‌اند.»

دیدگاه‌ها