کد خبر : 2003606 | 01 اسفند 1402 ساعت 22:17 | 33K بازدید | 21 دیدگاه

کاسمیرو:

به سه دلیل، ستاره یونایتد بهترین هافبک لیگ می‌شود

کاسمیرو به شدت تحت تاثیر کوبی ماینو قرار گرفته و معتقد است که منچستر یونایتد در سال‌های آینده یکی از بهترین هافبک‌های لیگ برتر را خواهد داشت.

به سه دلیل، ستاره یونایتد بهترین هافبک لیگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو معتقد است که کوبی ماینو در سال‌های آینده یک بازیکن بزرگ برای منچستر یونایتد خواهد بود. ماینو پس از اینکه کاسمیرو به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از میادین دور بود، فرصت درخشش در خط هافبک شیاطین سرخ را به دست آورد و حالا این دو در خط هافبک در کنار یکدیگر بازی می‌کنند.

تحت هدایت اریک تن‌هاخ، یونایتد هر پنج بازی را که کاسمیرو و ماینو با هم در ترکیب فیکس بوده‌اند را برده است. کاسمیرو در گفت‌وگوی تازه‌ای از اینکه تحت تاثیر این بازیکن جوان قرار گرفته، صحبت کرده است. او در مورد ماینو گفت: «در ابتدا، می‌خواهم به کوبی تبریک بگویم. او فقط ۱۸ سال دارد و در حال حاضر در باشگاهی مانند منچستر یونایتد یک بازیکن فیکس است.

این اصلا آسان نیست، فشار زیادی وجود دارد. اما من فکر می‌کنم یونایتد برای سال‌های آینده یک بازیکن بزرگ خواهد داشت. شک نکنید. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او استثنایی است. او بازیکنی متواضع و سخت‌کوش است. او می‌داند چگونه گوش کند. او بازیکن بزرگی است.

1993036

از آنجایی که در کنار او بازی می‌کنم، می‌دانم که او در منچستر یونایتد تبدیل به یکی از بهترین هافبک‌های لیگ خواهد شد. در این مورد کاملا مطمئنم.

من همیشه با او صحبت و او را راهنمایی می‌کنم. او به من گوش می‌دهد و به توصیه‌هایم عمل می‌کند. سخت‌کوشی، تواضع و اینکه او بازیکنی حرف‌گوش‌کن است باعث می‌شوند که او آینده‌ای بسیار روشن داشته باشد.

دیدگاه‌ها