کد خبر : 2003616 | 01 اسفند 1402 ساعت 22:43 | 32.7K بازدید | 11 دیدگاه

ابعاد تازه درگیری در بایرن: فریاد ستاره بر سر مربی تیم!

جزئیات جدیدی از درگیری لفظی کیمیش و زولت لوو، دستیار توماس توخل، منتشر شده است.

ابعاد تازه درگیری در بایرن: فریاد ستاره بر سر مربی تیم!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان شکست ۳-۲ بایرن مونیخ برابر بوخوم در یکشنبه گذشته، شکاف بزرگی در روابط توماس توخل و بازیکنانش ایجاد شد. جایی که سرمربی آلمانی باواریایی‌ها در دقیقه ۶۳ کیمیش را از بازی خارج کرد و برایان ساراگوسا را به جایش به زمین فرستاد.

افراد بسیاری از این تعویض توخل تعجب کردند زیرا کیمیش از بهترین بازیکنان بایرن در آن بازی بود و لئون گورتزکا، بازیکن هم‌پستش، عملکرد خوبی به نمایش نگذاشته بود و تعویض او تصمیم بهتری به‌نظر می‌رسید. از همان ثانیه‌های پس از تعویض تصویربرداران چهره خشمگین و بهت‌زده کیمیش بر روی نیمکت را شکار کردند. همان شب تصاویری منتشر شد که این ستاره آلمانی با زولت لوو، دستیار توخل هم وارد بحثی جدی شده است.

1993052

امروز در خبری جدید ابعاد تازه‌ای از درگیری لفظی دو طرف مشخص شده است. این دو که با یکدیگر رابطه خوبی دارند و در تمرین به شکل مرتب ایده‌های خود را با همدیگر به اشتراک می‌گذارند، یکشنبه‌شب در مورد دلیل تعویض ستاره بایرن با همدیگر بحث کردند.

بر اساس خبر جدید، پس از سوت پایان، کیمیش که بسیار خشمگین بود، به سمت لوو فریاد زده و گفته: «یکی از شما باید این را برای من توضیح دهد! چطور می‌توانید من را از بازی خارج کنید.» زولت در ادامه با صدای بلند دلیل را برای او توضیح داد اما استدلال کادر فنی برای کیمیش قانع‌کننده نبود. برنامه این بود که لئون گورتزکا به‌عنوان تنها هافبک دفاعی در زمین بماند و دو بازیکن هجومی دیگر جلوی او باشند که درنهایت این ایده هم شکست خورد.

1993051

دیدگاه‌ها