کد خبر : 2003626 | 02 اسفند 1402 ساعت 03:45 | 27.7K بازدید | 7 دیدگاه

آخرین گلزن، حالا در تراکتور؛

یک خودی پرسپولیس را تهدید می‌کند!

بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای سیامک نعمتی حس عجیبی خواهد داشت.

یک خودی پرسپولیس را تهدید می‌کند!

به گزارش "ورزش سه" تابستان امسال و بعد از شش فصل حضور در پرسپولیس، سیامک نعمتی مجبور شد از این تیم جدا شود، چرا که یحیی گل‌محمدی به اندازه کافی به او میدان نمی‌داد.

نعمتی در دو فصل آخر حضورش در پرسپولیس چند نوبت مصدوم شد، اما وقتی هم سرحال بود خیلی کم به میدان می‌رفت و در نهایت نیز با دلخوری از پرسپولیس جدا شد و این جدایی حاشیه‌هایی هم داشت.

نعمتی در بازی رفت تراکتور – پرسپولیس در تبریز که با برتری یک گله سرخ‌های تهران به پایان رسید، در ترکیب اصلی تیمش بود و تا دقیقه 66 در زمین حضور داشت که در نهایت تعویض شد و جای خود را به مهدی هاشم‌نژاد داد.

1983123

اما نکته جالب در مورد سیامک نعمتی اینکه او آخرین گلزن پرسپولیس مقابل تراکتور در تهران بوده است. 13 دی ماه 1400 یعنی چیزی حدود دو سال و 50 روز قبل پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی مقابل تراکتور با نتیجه دو بر یک برنده شد که نعمتی یک از گلزنان تیمش بود.

در آن بازی ابتدا عیسی آل‌کثیر برای پرسپولیس گل زد و سپس پیمان بابایی کار را به تساوی کشاند اما نعمتی در دقیقه 54 با یک مانور تماشایی و ضربه‌ای تمام کننده تیمش را به گل پیروزی رساند.

در واقع با توجه به اینکه بازی فصل قبل دو تیم تراکتور و پرسپولیس در تهران با نتیجه یک بر صفر بود تیم تبریزی تمام شده نعمتی آخرین گلزن پرسپولیس مقابل حریفش در تهران به حساب می‌آید.

1936919

حالا اما نعمتی قرار است با پیراهن تراکتور مقابل پرسپولیس دومین بازی خود را انجام دهد و طبیعتا برای درخشش و حتی گلزنی به اندازه کافی و لازم انگیزه دارد اما اگر در پست مدافع راست به میدان برود شانس گلزنی‌اش کم خواهد شد و با حضور در پست وینگر یا هافبک راست احتمال انجام این کار بزرگ را دارد.

نعمتی شش فصل برای پرسپولیس بازی کرد و با این تیم پنج بار قهرمان لیگ برتر شد و دو بار فینال آسیا را تجربه کرد، اما حالا یک سلاح قدرتمند مقابل این تیم خواهد بود تا اجازه رسیدن به کورس قهرمانی را به تیم سابقش ندهد.

دیدگاه‌ها