کد خبر : 2003628 | 01 اسفند 1402 ساعت 23:53 | 13.2K بازدید | 19 دیدگاه

بپه ماروتا:

اینزاگی می‌تواند به فرگوسن اینتر تبدیل شود!

بپه ماروتا، رئیس باشگاه اینتر، در مصاحبه جدیدش به تمجید از سیمونه اینزاگی پرداخت.

اینزاگی می‌تواند به فرگوسن اینتر تبدیل شود!

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی پس از دوران فوق‌العاده‌اش در لاتزیو، جایگزین آنتونیو کونته در اینتر شد. او کار سختی را در نراتزوری پذیرفته بود و وارد یک کار خطرناک شده بود.

اینتر پس از کونته جاه‌طلبی‌اش را از دست داده بود و حتی برخی از ستاره‌های تیم فقط مناسب سبک بازی کونته بودند و هر مربی‌ای نمی‌توانست از آنها بازی بگیرد.

برخلاف انتظار اما اینزاگی دوران مربی‌گری‌اش را با اینتر عالی آغاز کرد و حالا که مدت زیادی از آن روزها گذشته، می‌توان گفت که مدیران اینتر با انتخاب اینزاگی به‌عنوان جانشین کونته، یک تصمیم فوق‌العاده گرفته‌اند.

1993066

ماروتا هم در مصاحبه امشبش این موضوع را تایید و از اینزاگی تمجید کرده است. او درباره درخشش این مربی و اینکه آیا می‌تواند به سر الکس فرگوسن اینتر تبدیل شود یا خیر، گفت: «نمی‌دانم و نمی‌توانم این را قطعی پیش‌بینی کنم. اما می‌توانم بگویم که او توانایی این را دارد. او بدون هیاهو آمد و ثابت کرد که مربی بزرگی است. او ۱۰ تا ۱۲ سال از بسیاری از مربیان بزرگ در سراسر جهان جوان‌تر است. او بر انتقادها و فشارها غلبه کرد، او از روشی در فوتبال استفاده می‌کند که تماشای آن فوق‌العاده است. ما از حضور او لذت خواهیم برد و امیدواریم تا زمانی که ممکن است او را در کنار خود داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها