کد خبر : 2003638 | 02 اسفند 1402 ساعت 00:38 | 43.4K بازدید | 18 دیدگاه

ستاره بایرن زیر سوال رفت: دیگر تو را نمی‌خواهیم!

آینده دایوت اوپامکانو در بایرن مونیخ زیر سوال رفته است.

ستاره بایرن زیر سوال رفت: دیگر تو را نمی‌خواهیم!

به گزارش "ورزش سه"، دایوت اوپامکانو در بایرن مونیخ شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد. او در دوران حضورش در باشگاه مونیخی بارها توانسته عملکرد خوبی به نمایش بگذارد اما ضعف‌های جدی‌ای که نشان داده باعث زیر سوال رفتن کیفیتش شده است.

در دو دیدار حساس بایرن مونیخ در هفته گذشته و این هفته برابر تیم‌های لاتزیو و بوخوم، این مدافع فرانسوی با سهل‌انگاری و خطاهای بی‌مورد از زمین بازی اخراج شده است.

در دیدار مقابل لاتزیو او مرتکب خطای پنالتی شد و سپس از زمین بازی اخراج شد. همان پنالتی تبدیل به گل شد تا بایرن مونیخ در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست ۱-۰ شود.

در بازی برابر بوخوم هم او در حالی‌که به‌عنوان یار تعویضی به بازی رفته بود کارت قرمز دریافت کرد و در دومین بازی پیاپی بایرن را در دردسر بزرگی انداخت.

همانند سال گذشته مقابل منچسترسیتی، این مدافع در این فصل دوباره در بازی‌های مهم مرتکب اشتباه شده است. چه به دلیل عدم تمرکز باشد و چه عصبی بودن، شایستگی او برای بایرن زیر سوال رفته است؛ زیرا نمایش‌های خوب او ادامه‌دار نیست و هر بار با افت بزرگی مواجه می‌شود. او تا سال ۲۰۲۶ با بایرن قرارداد دارد و ممکن است آنها به فکر فروش او بیفتند.

دیدگاه‌ها