کد خبر : 2003647 | 02 اسفند 1402 ساعت 00:58 | 9.9K بازدید | 15 دیدگاه

سیتی ۱-۰ برنتفورد: پپ به یک امتیازی کلوپ رسید

منچستر سیتی با پیروزی ۱-۰ برابر برنتفورد، فاصله‌اش را با صدر جدول کاهش داد.

سیتی ۱-۰ برنتفورد: پپ به یک امتیازی کلوپ رسید

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی به مصاف برنتفورد رفت. تیم پپ گواردیولا با اینکه شب خوبی را سپری نکرد، در نهایت با تک گل ارلینگ هالند پیروز این دیدار شد و به رده دوم صعود کرد.

منچستر سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و بر روی دروازه برنتفورد خیمه زدند. آنها بارها به دروازه حریف نزدیک شدند اما نتوانستند تهدید جدی‌ای خلق کنند تا این بازی با نتیجه تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.

ویدئو: 325190

بازی به همین شکل ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۲۸ آلوارز یک قدم با به ثمر رساندن گل اول فاصله داشت. او از لبه محوطه جریمه ضربه محکمش را به سمت دروازه زد، اما این شوت سهمگین با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

1993103

در دقیقه ۳۳ پس از سانتر واکر، سیلوا با ضربه سر توپ را روانه دروازه کرد، اما این موقعیت هم با گذر توپ از کنار تیرک و رفتن به اوت، از دست رفت.

۳ دقیقه بعد شوت از راه دور آکانجی را دروازه‌بان ناقص دفع کرد و در ادامه او ضربه روبن دیاز را سیو کرد تا این موقعیت هم بدون نتیجه باقی بماند.

در ادامه نیمه اول منچستر سیتی صاحب توپ و میدان بود، اما در خلق موقعیت جدی و باز کردن دروازه برنتفورد ناکام بود تا ۴۵ دقیقه ابتدایی بدون گل خاتمه یابد.

1993102

در نیمه دوم هم منچستر سیتی تیم برتر زمین بود. در دقیقه ۵۰ ضربه آلوارز روی پاس هالند از کنار دروازه راهی اوت شد.

لحظاتی بعد شوت از راه دور رودری با فاصله نسبتا کمی از کنار تیر دروازه عبور کرد.

بازی با برتری سیتی ادامه داشت، اما آنها از زدن گل و یا حتی خلق موقعیت جدی عاجز بودند تا اینکه در دقیقه ۷۱ روی ضدحمله‌ای، پاس آلوارز به هالند رسید و او به شکلی عالی مدافع حریف را جا گذاشت و پس از تک به تک شدن با دروازه‌بان، موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

ویدئو: 325189

منچستر سیتی پس از زدن گل هم دست‌بردار نبود و توپ را به حریف نداد اما موقعیت جدی‌ای هم خلق نکرد. در دقیقه ۸۸ شوت خطرناک و محکم فودن از لبه محوطه را دروازه‌بان به زیبایی مهار کرد.

در دقایق باقیمانده از نیمه دوم اتفاق دیگری رخ نداد و بازی با نتیجه ۱-۰ به سود منچستر سیتی پایان یافت. حالا شاگردان پپ گواردیولا در رده دوم ۵۶ امتیازی هستند و فقط یک امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند.

1993101

دیدگاه‌ها