کد خبر : 2003655 | 02 اسفند 1402 ساعت 01:35 | 14.9K بازدید | 35 دیدگاه

اینتر ۱-۰ اتلتیکو: آرناتوویچ بالاخره زهرش را ریخت

دور رفت دیدار اینتر و اتلتیکو مادرید با برتری ۱-۰ نراتزوری به پایان رسید.

اینتر ۱-۰ اتلتیکو: آرناتوویچ بالاخره زهرش را ریخت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اینتر و اتلتیکو مادرید در استادیوم جوزپه مه‌آتزا به مصاف همدیگر رفتند. در پایان شاگردان سیمونه اینزاگی با تک‌گل مارکو آرناتوویچ پیروز دیدار رفت شدند.

ویدئو: 325196

بازی را اینتر بهتر آغاز کرد. آنها توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه ۱۳ به اولین موقعیت‌شان رسیدند. جایی که شوت دارمیان به شکل خطرناکی به سمت دروازه رفت اما با برخورد به لینو دفع شد.

پنج دقیقه بعد اینتر صاحب یک فرصت عالی شد. دی‌فرای می‌توانست تورام را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار دهد، اما پاس او را ویتسل به شکل فوق‌العاده‌ای دفع کرد.

در ادامه بازی افت کرد و دیگر شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۳۲ شوت مارتینز با اختلاف نسبتاً کمی از بالای دروازه به اوت رفت.

1993119

۴ دقیقه بعد شاهد اولین ضربه در چارچوب بازی بودیم. جایی که ضربه سر محکم مارتینز با واکنش اوبلاک همراه بود.

در دقیقه ۴۳ همکاری عالی تورام و بارلا باعث شد که مهاجم فرانسوی در مقابل اوبلاک قرار بگیرد اما شوت او زاویه نداشت و دروازه‌بان اتلتیکو به راحتی توپ را مهار کرد تا نیمه اول بدون گل به اتمام برسد.

در دقیقه ۴۹ آرناتوویچ بهترین موقعیت بازی را به دست آورد اما ضربه‌اش با بی‌دقتی از کنار دروازه راهی اوت شد.

سه دقیقه بعد آرناتوویچ باز هم صاحب یک موقعیت شد اما ضربه سر او با اختلاف نسبتا کم به بیرون رفت.

در ادامه اتلتیکو مادرید توپ و زمین را در اختیار گرفت و چندین بار به شکل ناقص دروازه حریف را تهدید کرد اما اتفاق خاصی رخ نداد و اینتر دوباره مالکیت را به دست گرفت.

در دقیقه ۶۴ آرناتوویچ باز هم یک موقعیت عالی را از دست داد. در همکاری فوق‌العاده با مارتینز او در سمت راست محوطه جریمه و مقابل دروازه صاحب توپ شد اما ضربه‌اش با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

1993118

حملات اینتر ادامه داشت اما آنها نمی‌توانستند دروازه اوبلاک را باز کنند. در دقیقه ۷۳ پاس دامفریز در محوطه جریمه به آرناتوویچ رسید اما او نتوانست ضربه‌اش را خوب بزند تا این موقعیت هم از دست برود.

در دقیقه ۷۹ اینتر و آرناتوویچ بالاخره موفق شدند. روی اشتباه بازیکنان اتلتیکو مادرید، مارتینز صاحب توپ شد و پس از پیشروی، در مقابل اوبلاک ضربه‌اش را زد اما دروازه‌بان اتلتیکو به خوبی توپ را دفع کرد. با این حال روی ریباند آرناتوویچ ضربه‌اش را زد و گل اول را به ثمر رساند.

1993117

در ۱۰ دقیقه پایانی بازی اتلتیکو تیم برتر میدان بود اما حملات نصفه و نیمه آنها برای گلزنی کافی نبودند. در دقیقه ۸۹ شوت موراتا از لبه محوطه جریمه با اختلاف نه‌چندان زیادی به اوت رفت.

در نهایت در وقت‌های اضافه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا این بازی با نتیجه ۱-۰ به سود اینتر خاتمه یابد.

دیدگاه‌ها