کد خبر : 2003657 | 02 اسفند 1402 ساعت 01:49 | 22.7K بازدید | 10 دیدگاه

سرمربی برزیل لیورپولی‌ها را ناامید کرد

ستاره لیورپول بازی با منچستر سیتی را از دست داد

آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول، به بازی حساس این تیم برابر منچستر سیتی نخواهد رسید.

ستاره لیورپول بازی با منچستر سیتی را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، در بازی‌های اخیر مصدومان لیورپول دوباره افزایش پیدا کرده‌اند. در مقطع حساسی که تیم یورگن کلوپ در آن قرار دارد، این اتفاق می‌تواند به قیمت از دست رفتن سه جام برای آنها تمام شود!

پیش از بازی روز شنبه قرمزها مقابل برنتفورد که درنهایت با پیروزی ۴-۱ لیورپول به اتمام رسید، اعلام شد که آلیسون بکر در تمرینات این تیم دچار مصدومیت شده است. این خبر از همان لحظه انتشار باعث نگرانی جدی لیورپولی‌ها شد و پس از اعلام نوع مصدومیت، مشخص شد که نگرانی آنها بدون دلیل نبوده است.

1993123

سنگربان برزیلی دچار مصدومیت نسبتاً شدیدی از ناحیه همسترینگ شده است. با اینکه لیورپول در هفته‌های آینده بازی‌های حساسی مانند دیدار با چلسی در فینال جام اتحادیه و بازی در جام حذفی با ساوتهمپتون و همچنین بازی‌های لیگ برتر مقابل لوتون تاون و ناتینگهام فارست را در پیش دارد، اما چشم هواداران فقط به یک بازی بود. آنها امیدوار بودند که آلیسون به بازی با منچستر سیتی در تاریخ ۱۰ مارس برسد.

با این حال دوریوال جونیور، سرمربی تیم ملی برزیل، لیورپولی‌ها را ناامید کرد. او تایید کرد که آلیسون بکر بازی‌های تیم ملی برزیل برابر تیم‌های انگلیس در تاریخ ۲۳ مارس و اسپانیا در تاریخ ۲۶ مارس را از دست می‌دهد. بدین ترتیب حضور بکر در درون دروازه لیورپول برای تقابل با منچستر سیتی هم منتفی است و امید لیورپولی‌ها باید به کلهر باشد.

دیدگاه‌ها