کد خبر : 2003660 | 02 اسفند 1402 ساعت 02:01 | 11.4K بازدید | 2 دیدگاه

ویدئوی جدیدی معمای مصدومیت صلاح را بیشتر کرد

یک ویدئوی جدید جنجال‌های بیشتری را بر سر مصدومیت محمد صلاح، ستاره لیورپول، پیش از رویارویی با لوتون تاون در لیگ برتر انگلیس به راه انداخت.

ویدئوی جدیدی معمای مصدومیت صلاح را بیشتر کرد

به گزارش "ورزش سه"، هنوز مشخص نیست که وضعیت محمد صلاح برای حضور در دیدار فردا مقابل لوتون تاون در چارچوب هفته بیست و شش لیگ برتر انگلیس در آنفیلد چگونه است.

محمد صلاح پس از بهبود از مصدومیت، شنبه در پیروزی ۴-۱ مقابل برنتفورد به زمین رفت و یک گل و یک پاس گل هم ثبت کرد اما به‌نظر می‌رسد که اوضاع برای صلاح خوب نیست و بحث‌هایی پیرامون این که آیا او بدون بهبودی کامل از مصدومیتش که در بازی تیم ملی مصر با غنا در جام ملت‌های آفریقا به آن دچار شده بود، به زمین فوتبال بازگشته، شکل گرفته است.

1993130

احمد شوبرت، روزنامه‌نگار مصری، فاش کرد که مصدومیت صلاح پس از حضور در بازی مقابل برنتفورد به‌عنوان یار تعویضی، تشدید شده است و انتظار می‌رود که او سه هفته دیگر از همراهی لیورپول محروم شود.

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، با تایید وجود مشکلات عضلانی در میان بازیکنانش، بدون اشاره به نام ستاره مصری در صحبت‌های خود، ابهامات را در مورد وضعیت صلاح برای حضور مقابل لوتون تاون و بازی‌های بعد افزایش داد.

1993131

به دنبال این اتفاقات، هواداران ویدئویی را که توسط وب‌سایت رسمی لیورپول منتشر شده بود، وایرال کردند که باعث ایجاد اختلاف بر سر احتمال تشدید مصدومیت محمد صلاح شده است. در این ویدئو به نظر می‌رسد کاپیتان تیم ملی مصر هنگام خروج از ورزشگاه برنتفورد و قبل از سوار شدن به اتوبوس لنگ می‌زند.

این ویدئو باعث ایجاد اختلاف بین هواداران لیورپول شد و برخی اعلام کردند که مصدومیت صلاح تشدید شده است، در حالی‌که برخی دیگر معتقدند که این بازیکن ۳۱ ساله اصلا لنگ نمی‌زند.

دیدگاه‌ها