کد خبر : 2003667 | 02 اسفند 1402 ساعت 09:19 | 9K بازدید | 13 دیدگاه

اینزاگی: حسرت گل‌های نزده را می‌خوریم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید تیمش باید از فرصت‌هایش برابر اتلتیکو مادرید بهتر استفاده می‌کرد.

اینزاگی: حسرت گل‌های نزده را می‌خوریم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا روبروی اتلتیکو مادرید به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید. 

سبک بازی هر دو تیم باعث شد که تلاش‌های آنها برای باز کردن دروازه یکدیگر جواب ندهد و در نهایت این اینتر بود که موفق شد در فاصله یازده دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی دروازه حریف را توسط مارکو آرناتوویچ باز کند و این پیروزی ارزشمند را به دست آورد. 

اینزاگی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این پیروزی بسیار رضایتبخش بود. بازیکنان ما توانستند برابر تیمی فیزیکی و تکنیکی که کار را در زمین بسیار برای ما سخت و دشوار کرده بود به پیروزی دست پیدا کنند. 

1969431

ما می‌دانیم که فقط در بازی رفت به پیروزی رسیدیم و بازی برگشت هم برای ما بسیار سخت خواهد بود اما مطمئنا از این که این همه موقعیت خلق کردیم اما نتیجه فقط با یک گل مشخص شد حسرت خواهیم خورد. ما شایسته اختلاف گل بیشتری بودیم. فوتبال همین است و باید به همین روند ادامه دهیم.

من صادقانه رفتار خواهم کرد. فصل گذشته هم این پورتو بود که بیشترین دردسر را در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان برای ما به وجود آورد. وقتی به این مرحله از این رقابت‌ها برسید، شکست دادن هر تیمی که برابرتان باشد دشوار خواهد شد.

ما برابر حریفانی قدرتمند و با کیفیت به میدان خواهیم رفت اما خیلی هم خوب بازی کردیم. اجازه دهید فراموش نکنیم که وقتی توپ در اختیار اتلتیکو مادرید بود، گرفتنش از آنها خیلی سخت بود. ما شاید چند پاس اشتباه در نیمه اول داده باشیم اما اتلتیکو دفاع عمقی و محکمی داشت. 

هافبک‌ها بسیار فداکاری کردند و در نقش یک تیم کامل ظاهر شدند. بازیکنان تعویضی به ما کمک کردند و با وجود این که در هفت یا هشت دقیقه اول نیمه دوم خودمان نبودیم اما توانستیم به مسیر درست برگردیم، موقعیت ایجاد کنیم و باید گل می‌زدیم.»

دیدگاه‌ها