کد خبر : 2003670 | 02 اسفند 1402 ساعت 09:29 | 10.8K بازدید | 13 دیدگاه

هشدار سیمئونه: در بازی برگشت برنده‌ایم!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، می‌گوید تیمش برنده بازی برگشت برابر اینتر خواهد بود.

هشدار سیمئونه: در بازی برگشت برنده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر رفت و در نهایت با یک گل برابر این تیم شکست خورد. 

آنها تمام تلاش‌شان را کردند تا با ارائه یک بازی حساب شده بتوانند به بازی برگشت برسند و البته در فکر استفاده از ضد حملات هم بودند اما در حالی که چیزی به پایان وقت قانونی بازی نمانده بود دروازه‌شان را در این دیدار باز شده دیدند. 

سیمئونه پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «فکر می‌کنم این همان بازی‌ای بود که ما می‌خواستیم. به کسب نتیجه دلخواه هم خیلی نزدیک بودیم اما اشتباه بزرگی کردیم و آنها بیشترین استفاده را از این اشتباه بردند و گل زدند. 

1993099

اینتر همچنین از زمان‌هایی که ما توپ را در خط میانی از دست می‌دادیم استفاده زیادی کرد اما در مجموع توانستیم همان طور که می‌خواستیم بازی کنیم، مقابل بیشتر حملات آنها ایستادگی کنیم و چند فرصت هم برای خودمان داشته باشیم. 

حالا آرام و بدون نگرانی قدم به بازی برگشت خواهیم گذاشت تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. نکته مهم این است که در زمینه ارسال پاس پیشرفت کنیم، دست از لو دادن مدام توپ که ممکن است به ضد حمله علیه خودمان تبدیل شود برداریم. می‌توانیم در بازی برگشت جبران کنیم.»

او درباره رویارویی با سیمونه اینزاگی گفت: «خیلی دوستش دارم. او مرد خوبی است و من از اتفاقات خوبی که برایش رخ داده است خوشحال هستم. اما هنوز معتقد هستم که اتلتیکو این نتیجه را جبران خواهد کرد! ما باید روی بازی با آلمریا تمرکز کنیم و پیش از بازی برگشت با اینتر چند بازی مهم دیگر هم در پیش داریم.»

دیدگاه‌ها