کد خبر : 2003674 | 02 اسفند 1402 ساعت 09:47 | 21.5K بازدید | 19 دیدگاه

بررسی تلفن بازیکنان بارسا: جاسوس را پیدا کنید!

ژاوی، سرمربی بارسلونا، با تمام توان به دنبال پیدا کردن کسی است که اتفاقات رختکن را در اختیار رسانه‌ها می‌گذارد.

بررسی تلفن بازیکنان بارسا: جاسوس را پیدا کنید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در این فصل روزهای سختی را سپری کرده و درگیری‌ها و بحث‌های به وجود آمده در رختکن این تیم هم به همین دلیل بیشتر از حالت عادی بوده است. 

اما نکته عجیب و جالب توجه اینجاست که بخش زیادی از این درگیری‌ها و صحبت‌های انجام شده در رختکن این تیم بدون هیچ کم و کاستی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته و به صورت دقیق منتشر شده تا خشم مدیران و کادر فنی بارسا را به دنبال داشته باشد. 

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده که ژاوی به شدت از این وضعیت عصبانی و ناراحت است و جستجو برای پیدا کردن جاسوس رختکن را که رازها را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد آغاز کرده است. 

1986081

این ناراحتی حتی کار را به جایی رساند که بعضی از اعضای کادر فنی تصمیم به بررسی پیام‌های بازیکنان در واتس‌اپ گرفتند تا مشخص شود که آیا آنها با بعضی از خبرنگاران خاص در ارتباط نزدیکی هستند یا خیر که اتفاق عجیبی بود. 

ژاوی در این مدت حتی با بعضی از خبرنگاران هم تماس گرفته است تا از آنها بپرسد که کدام بازیکن اطلاعاتی را در اختیارش قرار داده است اما خبرنگاران حاضر به پاسخ دادن به سوال او نشده‌اند. باشگاه هم آنها را تهدید کرده است که اجازه حضورشان در نشست‌های خبری را نخواهد داد. 

تلاش‌های ژاوی تا به حال جواب نداده است اما او امیدوار است که با ادامه این روند بتواند به هدفش برسد یا حداقل جلوی افشای رازهای بیشتر را بگیرد.

دیدگاه‌ها