کد خبر : 2003690 | 02 اسفند 1402 ساعت 10:58 | 6.8K بازدید | 7 دیدگاه

حمله به داوران: دشمن تیم‌های آلمانی هستید!

ماتیاس سامر به شدت از داور بازی دورتموند برابر آیندهوون انتقاد کرد.

حمله به داوران: دشمن تیم‌های آلمانی هستید!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا روبروی آیندهوون به میدان رفت و دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. 

در ابتدا این دورتموند بود که موفق شد در دقیقه 24 از حریف پیش بیفتد اما اعلام پنالتی به سود آیندهوون در نیمه دوم باعث شد که آنها به گل تساوی دست پیدا کنند و بازی هم در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا همه چیز در دیدار برگشت مشخص شود. 

این پنالتی در حالی به سود آیندهوون اعلام شد که بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان آلمانی معتقد بودند که مدافع دورتموند ابتدا توپ را زده و پس از آن با بازیکن حریف برخورد داشته است و به همین دلیل اعلام پنالتی اشتباه بود. 

1993152

سامر در گفتگو با آمازون پرایم در این باره اظهار داشت: «داور باید برای بازی تصمیم بگیرد. او باید در هنگام اتخاذ تصمیم‌های مهم تمامی قوانین را مدنظر داشته باشد. اما این تصمیمی منصفانه در مرحله حذفی با قوانین فوتبالی نبود. 

این اتفاقی است که پیش از این برای دورتموند، برای لاپیزیش و برای سایر تیم‌های آلمانی هم رخ داده است. واقعیت این است که فوتبال ورزشی فیزیکی و پر برخورد است. چنین موقعیت‌هایی همیشه در فوتبال پیش می‌آید. 

تصمیمات بد و اشتباه زیادی علیه تیم‌های آلمانی گرفته شده است! من خواهان این هستم که ما شخصیت بهتر و قدرتمندتری را در کمیته‌های بین المللی به نمایش بگذاریم. ما باید صریح‌تر رفتار کنیم و بار دیگر برابر چنین تصمیماتی بایستیم و اجازه تکرار آنها را ندهیم.»

متس هوملز هم درباره این صحنه گفت: «اصلا پنالتی نبود، صفر درصد. من تکل زدم و مشخصا اول توپ را زدم و پس از آن کمی هم با بازیکن حریف برخورد داشتم. ما در زمین فوتبال هستیم. اصلا پنالتی نبود.»

دیدگاه‌ها