کد خبر : 2003720 | 02 اسفند 1402 ساعت 13:02 | 48.2K بازدید | 24 دیدگاه

همه از دستش کلافه‌ایم

امباپه رختکن رئال را به هم می‌ریزد

امانوئل پتی معتقد است امباپه به خاطر پست بازی‌اش می‌تواند برای رئال مشکل‌ساز شود.

امباپه رختکن رئال را به هم می‌ریزد

به گزارش "ورزش سه"، در اسپانیا و فرانسه گفته‌اند که انتقال امباپه به رئال نهایی شده و تنها بر سر جزئیاتی مشغول بحث هستند. به این ترتیب ستاره فرانسوی را باید از فصل بعد بازیکن رئال دانست. امباپه هفته پیش به ناصر الخلیفی گفت که قصد تمدید ندارد و دیگر به او پیشنهاد ندهد.

1993204

امانوئل پتی، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، در این رابطه به آاس گفت: «اگر در نهایت امباپه به رئال برود، می‌تواند برای این تیم از برخی جهات مشکل‌ساز شود. اشاره من به قضیه دستمزد نیست بلکه به مسئله رهبری رختکن و پست بازی‌اش است. بلینگام در رئال باورنکردنی بوده و آنجا وینیسیوس نیز یک وزنه بزرگ است. کیلیان در رئال باید مهاجم نوک باشد و همه می‌دانیم این پست مورد علاقه‌اش نیست و در پی اس جی هم تمایلی برای بازی در این منطقه ندارد. ابهامات زیادی وجود دارد که پاسخی برایشان نیست.»

پتی ادامه داد: «هر 6 ماه اینجا در فرانسه در مورد آینده امباپه حرف زده می‌شود. می‌رود یا می‌ماند؟ در پاریس خوشحال است؟ صبحانه را چطور خورده؟ ما در فرانسه دیگر خسته شده‌ایم و معتقدم بازیکنان پی اس جی نیز از این شرایط کلافه‌اند. همه توجهات به آینده امباپه است و اگر بالاخره سر از رئال در بیاورد، خیال همه ما راحت خواهد شد. من به شخصه دیگر به ستوه آمده‌ام.»

دیدگاه‌ها