کد خبر : 2003726 | 02 اسفند 1402 ساعت 13:22 | 46.3K بازدید | 22 دیدگاه

ناپولی می‌تواند برنده شود

مجسمه پدرم بازیکنان بارسلونا را شوکه می‌کند

فرزند دیه‌گو مارادونا معتقد است که بارسایی‌ها با دیدن مجسمه پدرش در رختکن بزرگی ناپولی را بهتر درک خواهند کرد.

مجسمه پدرم بازیکنان بارسلونا را شوکه می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا برابر ناپولی به میدان خواهد رفت. مارادونا که به عقیده بسیاری، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است، سابقه بازی برای هر دو تیم را دارد هرچند در ناپولی بود که افسانه شد.

1987260

بازی امشب بهانه خوبی بود تا مارکا با دیه‌گو جونیور، فرزند مارادونا، مصاحبه کند. او در مورد این بازی گفت: «شرایط هر دو تیم خوب نیست. ناپولی اصلا با فصل قبل قابل قیاس نیست و بارسا هم بارسای یک دهه پیش نیست و می‌توان شکستش داد. معتقدم سطح دو تیم برابر است و مدت‌ها بود ناپولی تا این اندازه به بارسا نزدیک نبود. البته بارسا در اروپا تاریخ بزرگتری دارد و این وزنه سنگینی خواهد بود.»

جونیور ادامه داد: «متاسفانه باشگاه نتوانست قهرمانی فصل قبل در سری آ را خوب مدیریت کند و با رفتن اسپالتی تیم از هم پاشید ولی الان با آمدن کالزونا من خوشبین‌ترم. تیم با ماتزاری اصلا خوب بازی نمی‌کرد ولی کالزونا به خوبی ناپولی را می‌شناسند. او سال‌ها در ناپولی کمک مربی بود و در تیم ملی اسلواکی نیز عالی کار کرد.»

1993211

جونیور در پایان گفت: «مجسمه پدرم در بیرون ورزشگاه به دلیل مشکلات شورای شهر و مجوز زمین و مزخرفات دیگر حذف شد. مجسمه داخل ورزشگاه و در رختکن، هنوز وجود دارد و وقتی بازیکنان بارسا امروز آن را ببینند، بهتر متوجه خواهند شد که برابر چه تیمی و در چه استادیوم بزرگی قرار است بازی کنند. آنها قطعا تحت تاثیر قرار می‌گیرند.»

دیدگاه‌ها