کد خبر : 2003736 | 02 اسفند 1402 ساعت 14:15 | 21.3K بازدید | 18 دیدگاه

سون پشت ستاره جنجالی: دست از سرش بردارید!

سون هیونگ مین، کاپیتان تیم ملی کره جنوبی، با انتشار پستی از هواداران این تیم خواست که دست از توهین به لی کانگ این بردارند.

سون پشت ستاره جنجالی: دست از سرش بردارید!

به گزارش "ورزش سه"، انتشار خبر درگیری لی کانگ این با سون در اردوی تیم ملی کره جنوبی پیش از بازی مرحله نیمه نهایی برابر تیم ملی اردن در جام ملت‌های آسیا جنجال بسیاری را به همراه داشت. 

این درگیری باعث شد که سون از ناحیه دست دچار مصدومیت شود و خشم و ناراحتی هواداران تیم ملی کره جنوبی را به دنبال داشت که در طول چند روز اخیر بارها به صفحات او در اینستاگرام و حتی به صفحه اعضای خانواده‌اش حمله کرده بودند. 

حالا سون با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش از او حمایت کرده است. این ستاره تاتنهام نوشت: «سلام، من سون هیونگ مین هستم. امروز قرار است صحبت‌های سختی بکنم. لی کانگ این صادقانه به خاطر کاری که کرده بود از تمام بازیکنان تیم از جمله من عذرخواهی کرد. 

1993225

وقتی جوان بودم، اشتباهات زیادی مرتکب شدم که خوب هم نبود اما فکر می‌کنم اگر در جایگاهی که الان هستم قرار دارم به خاطر توصیه‌ها و درس‌های خوبی است که بازیکنان بزرگترم به من دادند. ما به خوبی از کانگ این مراقبت خواهیم کرد تا دوباره کار اشتباهی نکند و همه ما بازیکنان بتوانیم رشد کنیم. 

من معتقد هستم رفتاری که داشتم به سود تیم بود، بنابراین اگر باز هم در شرایط مشابه قرار بگیرم، همان کار را خواهم کرد اما از این بعد سعی می‌کنم درک بهتر و عاقلانه‌تری از هم تیمی‌هایم داشته باشم. کانگ این هم شرایط سختی را تجربه کرده است. امیدوارم که او را ببخشید. این چیزی است که به عنوان کاپیتان تیم از شما درخواست می‌کنم. 

همه ما به خاطر جنجالی که ایجاد کردیم عذرخواهی می‌کنیم و با هم تلاش خواهیم کرد تا باعث رشد و پیشرفت بیشتر تیم ملی کره جنوبی شویم. بار دیگر به عنوان کاپیتان تیم ملی کره صمیمانه از شما عذرخواهی می‌کنم.»

دیدگاه‌ها