کد خبر : 2003751 | 02 اسفند 1402 ساعت 17:51 | 12K بازدید | 34 دیدگاه

کولاک رفسنجانی‌ها با یکه تازی جلال‌الدین

نساجی ۰- مس ۳، محرم از مس، طلا ساخت

مس رفسنجان موفق شد در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۳ بر صفر از سد نساجی گذر کند.

نساجی ۰- مس ۳، محرم از مس، طلا ساخت

به گزارش "ورزش سه، در یکی از دیگر دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس مس رفسنجان مهمان نساجی قائمشهر بود و در این بازی مسی‌ها موفق شدند، با نتیجه سه بر صفر از سد نساجی گذر کنند تا ۳ امتیازی بسیار شیرین را در ساری جشن بگیرند.

ویدئو: 325263

شاگردان محرم نویدکیا از آغاز بازی روند تهاجمی داشتند و خط دفاعی نساجی بسیار آشفته به نظر می‌رسید؛ مسی‌ها موفق شدند با دو گل جلال‌الدین علی‌محمدی که هر دو به شکلی مشابه از قوس محوطه جریمه به ثمر رسیدند و همچنین ضربه سجاد شهباززاده که از روی اشتباه رضایی صاحب فرصت شده بود، سه بار دروازه تیم میزبان را باز کنند تا یک پیروزی پرگل را در هفته هفدهم ثبت کنند.

با پیروزی مس رفسنجان در این بازی، نارنجی پوشان رفسنجانی با ۱۹ امتیاز رتبه دهم جدول را تصاحب کردند و نساجی با ۱۱ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول ۱۶ تیمه لیگ برتر را در اختیار دارد.


تقویمهفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس / چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲؛ نساجی - مس رفسنجان 
🏟استادیوم شهید وطنی قائمشهر
سوتداوران: پیام حیدری؛ کمک داورها: حسن ظهیری/ وحید سیفی داور چهارم: حسین زمانی / ناظر: ابوطالب طاهریان


مس رفسنجانترکیب مس رفسنجان:
حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، فرشید باقری (۶۲-علی عدنان)، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد خدابنده‌لو (85- میثم رضایی)، محمدمهدی محبی (۷۸- رضا دهقانی)، منتظر محمد (۸۵-محمد اکبری) و سجاد شهباززاده
سرمربی: محرم نویدکیا


نساجیترکیب نساجی:
علیرضا رضایی، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی، سعید غلامعلی بیگی (۴۶- محمدرضا حسینی)، سعید آقایی، محمود قائدرحمتی (60- مهرداد عبدی)، منصور باقری(60- نونو ویلار)، حسین زامهران (۷۱- صابر حردانی)، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی و محمد عباس‌زاده (۷۸- مهدی رضایی)
سرمربی: آلکاراس


توپ گلشرح گل:
نساجی صفر - مس ۱ (جلال‌الدین علی‌محمدی دقیقه ۱6): توپی که در قوس محوطه جریمه به جلال‌الدین علی‌محمدی رسید، توسط هافبک خلاق مسی‌ها در کنج دروازه رضایی آرام گرفت تا بازی یک بر صفر به سود مهمان دنبال شود.

ویدئو: 325245

نساجی صفر - مس ۲ (جلال‌الدین علی‌محمدی دقیقه ۵۴): در صحنه‌ای مشابه با گل نخست، خدابنده‌لو به خوبی جلال‌الدین علی‌محمدی را پیش از نیم دایره محوطه جریمه دید و او را صاحب توپ کرد تا علی‌محمدی بدون هیچ وقفه‌ای باری دیگر دروازه رضایی را باز کند.

ویدئو: 325255

نساجی صفر - مس رفسنجان ۳ (سجاد شهباززاده دقیقه ۷۸): کار تیمی خوب بازیکنان مس رفسنجان، توپ را به سجاد شهباززاده رساند و این بازیکن روی اشتباه رضایی موفق شد دروازه نساجی را برای سومین بار در این بازی باز کند.

ویدئو: 325262

پاس گلبهترین بازیکن زمین:
جلال‌الدین علی‌محمدی که پیش از این در سپاهان هم با محرم نویدکیا همکاری کرده بود عملکرد بسیار درخشانی از خود به جا گذاشت و با ثبت دو گل و یک پاس گل، روی هر سه گل تیمش اثرگذاری مثبت داشت.

بولت استقلالاتفاق ویژه:
هواداران تیم نساجی در شرایطی که تیمشان باز هم با قبول شکست همچنان در آخرین رتبه جدول باقی مانده است، شروع به تشویق ساکت الهامی کردند و خواستار حضور الهامی در قائمشهر بودند.


کارت زردکارت زرد:
محمد اکبری (93)


کرنومترلحظات حساس:
دقیقه ۸: این دیدار بدون داشتن هیچ موقعیت خاصی تاکنون دنبال شده و سعی دارند با احتیاط خاطر، آرام آرام خود را به دروازه یکدیگر نزدیک کنند.
دقیقه ۱۶: ضربه پای چپ منتظر محمد توسط علیرضا رضایی راهی کرنر شد تا دروازه نساجی بسته بماند.
دقیقه ۲۶: منتظر محمد با توانایی تهاجمی خود موجب به دردسر افتادن رضایی شده و از هر سمت و سویی قصد دارد تا دروازه این تیم را تهدید کند.
دقیقه ۳۶: ضربه پای راست فرشید باقری با برخورد به کناره دروازه از خط عرضی به بیرون رفت.
دقیقه ۳۸: بازیکنان نساجی در صدد ایجاد موقعیت‌های زیادی بودند اما خط دفاعی مس رفسنجان بسیار در آفسایدگیری فوق‌العاده عمل کرده و مانع از این اتفاق شده است.
دقیقه ۴۹: ضربه خدابنده‌لو پیش از ورود به محوطه جریمه نساجی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۵۲: بازی کم موقعیت و کم انرژی‌تر از نیمه دوم دنبال می‌شود و خط میانی دو تیم در مرکز زمین درگیر هستند.
دقیقه ۶۵: ضربه سنگین خدابنده‌لو، رضایی را وادار به واکنش کرد تا یک موقعیت دیگر برای این تیم به دست آید.


🔴حواشی:
بولت پرسپولیسدر خلال این بازی باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد آخرین دیدار محمد خدابنده‌لو برای این تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها