کد خبر : 2003853 | 02 اسفند 1402 ساعت 22:15 | 18.1K بازدید | 35 دیدگاه

درخشش شاگردان سابق محرم در قائمشهر

رد پای سپاهان در اولین برد مس با نویدکیا (عکس)

محرم نويدكيا نخستين پيروزى خودش را در قائمشهر روى نيمكت مس رفسنجان تجربه كرد.

رد پای سپاهان در اولین برد مس با نویدکیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نارنجى پوشان كه با سيستم جديد نويدكيا در بازى قبلى هم مقابل هوادار با ارائه فوتبال مالكانه مستحق پيروزى بودند و موقعيت‌هاى زيادى خلق كرده بودند اين‌بار توپ‌ها را به تور رساندند.

نكته جالب توجه اينكه جلال‌الدين على‌محمدى و سجاد شهباززاده زننده گل‌هاى مس رفسنجان در اين بازى بودند، دو بازيكن سابق سپاهان كه سابقه همكارى با نويدكيا در اصفهان را داشتند و اولين پيروزى مس با محرم را رقم زدند.

1993353

على‌محمدى كه در نيم فصل اول مجموعا دو گل براى نارنجى پوشان به ثمر رسانده بود در اين بازى دو بار دروازه نساجى را گشود و چهار گله شد و شهباززاده كه تنها يك بار از روى نقطه پنالتى براى مس گل زنى كرده بود اين‌بار اولين گل خودش در جريان بازى را به ثمر رساند.

مهاجم شماره 10 مس پيش از اين با هدايت نويدكيا آقاى گلى ليگ را در سپاهان تجربه كرده بود و در بازى‌هاى دوستانه مس نشان داد با آمدن محرم روحيه تازه‌اى براى درخشش در نيم فصل دوم گرفته است.

حسن جعفری، کاپیتان مسی‌ها نیز که در بازی چهارشنبه عصر عملکرد خوبی داشت سابقه حضور در سپاهان و همکاری با نویدکیا را دارد. او نیز در مصاف با نساجی یکی از خوب‌های مس رفسنجان بود.

دیدگاه‌ها