کد خبر : 2003759 | 02 اسفند 1402 ساعت 16:40 | 15.6K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش:

مخالفت با زلاتان: دو دستگی برای انتخاب جانشین پیولی

زلاتان ابراهیموویچ معتقد است آنتونیو کونته مرد مناسبی برای جایگزینی استفانو پیولی است، اما هیئت مدیره میلان بیشتر روی تیاگو موتا، مربی موفق بولونیا تمرکز کرده است.

مخالفت با زلاتان: دو دستگی برای انتخاب جانشین پیولی

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رود پیولی در تابستان و پس از عدم موفقیت میلان در این دوره از لیگ قهرمانان اروپا که در مرحله گروهی حذف شد و نیز از دست دادن تقریبا قطعی اسکودتو، جدا شود.

در حالی که هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده، بسیاری از هواداران میلان بر این باورند که دوران حضور پیولی در این تیم باید به پایان برسد، حتی اگر او دو سال پیش آنها را به اسکودتو رسانده باشد. هرچند باید دید قهرمانی در لیگ اروپا می‌تواند شرایط را برای سرمربی ایتالیایی تغییر دهد یا خیر.

1988071

طبق ادعای کالچومرکاتو، برخی مدیران بلندپایه میلان معتقدند که تیاگو موتا از نامزدهای اصلی برای جانشینی پیولی خواهد بود.

روسونری ماه‌هاست که کار مربی ایتالیایی- برزیلی در بولونیا را دنبال می‌کند و از توانایی او در پرورش بازیکنان جوان، سبک بازی تهاجمی اما متعادل و مهارت‌های مدیریتی او به وجد آمده است.

تیاگو موتا به طور فزاینده‌ای میلان را متقاعد می‌کند که او مرد مناسبی برای این کار است، اما زلاتان ابراهیموویچ، مشاور رئیس باشگاه، همچنان برای جذب کونته تلاش می‌کند و می‌خواهد سرمربی سابق چلسی و ایتالیا جانشین پیولی شود.

دیدگاه‌ها