کد خبر : 2003799 | 02 اسفند 1402 ساعت 18:46 | 13.5K بازدید | 18 دیدگاه

فریاد شادی در خوزستان با زوج برزیلی-عراقی

بازیکنان خارجی استقلال خوزستان عملکرد فوق‌العاده‌ای مقابل آلومینیوم داشتند.

فریاد شادی در خوزستان با زوج برزیلی-عراقی

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان خارجی استقلال خوزستان در بازی با آلومینیوم اراک درخشیدند و نتیجه تساوی را با پیروزی عوض کردند.

عثمان اندوگ، ساویو روبرتو، داستونبک تورسونوف و آسو رستم چهار بازیکن خارجی بودند که در ترکیب این تیم به میدان رفتند و در پیروزی این تیم مقابل آلومینیوم اراک نقش ویژه‌ای داشتند.

در بین خارجی‌های استقلال خوزستان داستونبک تورسونوف عملکرد بدی نداشت اما چندان هم نتوانست درخشان ظاهر شود اما ساویو روبرتو و آسو رستم در جریان مسابقه و گل‌های این تیم تاثیرگذار بودند و نتیجه مسابقه را تغییر دادند.

ویدئو: 325264

روی گل دوم استقلال خوزستان ساویو توپ را در اختیار آسو قرار داد و او با مکث به موقعی که داشت هافبک برزیلی را در موقعیت تک به تک قرار داد و ضربه بغل پای فوق‌العاده او به گل تبدیل شد.

گل سوم استقلال خوزستان هم توسط آسو به ثمر رسید، چند اقدام ناموفق در نهایت با ضربه او در شلوغی محوطه جریمه همراه شد و گل پیروزی‌بخش استقلال خوزستان وارد دروازه آلومینیوم شد.

با خریدهایی که استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات انجام داد و کیفیتی که آنها از خود در این مسابقه نشان دادند باید منتظر تیمی متفاوت در نیم فصل دوم بود.

دیدگاه‌ها