کد خبر : 2003806 | 02 اسفند 1402 ساعت 19:07 | 24K بازدید | 27 دیدگاه

باید سخت‌گیرانه‌تر بازی می‌کردیم

حسینی: زود جشن گرفتیم و تنبیه شدیم

سرمربی آلومینیوم اراک پس از شکست مقابل استقلال خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

حسینی: زود جشن گرفتیم و تنبیه شدیم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم اراک پس از پایان مسابقه با استقلال خوزستان و در کنفرانس مطبوعاتی نسبت به شرایط این مسابقه و نتیجه عجیبی که رقم خورد به گفت‌وگو پرداخت.

حسینی در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد: شکست خیلی تلخی بود، بازی را خوب شروع کردیم اما علی‌رغم زمین بد ورزشگاه غدیر که مساعد یک فوتبال خوب نیست، بازی در اختیار ما بود و به گل رسیدیم. در نیمه دوم راحت بازی می‌کردیم که به گل دوم هم رسیدیم اما بازیکنان من خیلی زود جشن گرفتند و فوتبال آنها را تنبیه کرد و پس از دو هیچ از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم، در ضربات آزاد سخت‌گیری نداشتیم و حریف توانست. استقلال خوزستان با استفاده از بازیکن برزیلی که وقتی توپ دارد و عملکرد خوبی هم دارد بازی را برگرداند، امیدوارم بازیکنانم درس گرفته باشند و زود بازی را تمام شده ندانند، این اولین بار در فصل بود که دو گل از حریف پیش افتادیم، حیف شد که این بازی را نبردیم زیرا می‌توانستیم جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم.

1991462

او نسبت به از دست رفتن فرم تیمی در دقایق پایانی مسابقه گفت: ما غافلگیر نشدیم و می‌دانستیم بازیکنان خارجی خوبی دارند، بچه‌های ما خیلی زود فکر کردند بازی تمام شده و آنها از نقطه قوت‌شان که میانگین قدی بلندشان بود استفاده کردند و در ضربات آزاد خطرناک بودند، ما باید درگیرانه‌تر و سخت‌گیرتر بازی می‌کردیم، روی دو ضربه ایستگاهی و حمل توپ بازیکن برزیلی که نباید آنطور آزادانه حرکت می‌کرد.

حسینی در ادامه صحبت‌هایش افزود: احساس می‌کنم که از بازی بعدی بازیکنان ما خسته بودند و با توجه به اینکه نیروهایمان محدود است طبیعی است.

سرمربی آلومینیوم در انتها نسبت به جذب بازیکن خارجی گفت: ما به دنبال بازیکن خارجی نیستیم و در بحث پنجره نقل و انتقالاتی مشکل داریم، همین بازیکنانم خوب هستند و مطمئنم از این بازی درس می‌گیرند و روند خوبمان را ادامه خواهیم داد.

دیدگاه‌ها