کد خبر : 2003811 | 02 اسفند 1402 ساعت 19:15 | 5.5K بازدید | 36 دیدگاه

گلایه از عدم اعلام هند قبل از گل استقلال خوزستان

مدیر رسانه‌ای آلومینیوم با انتقاد از تیم داوری بازی با استقلال خوزستان اعتقاد داشت که اشتباه آنها در نتیجه تاثیرگذار بوده است.

گلایه از عدم اعلام هند قبل از گل استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، مدیر رسانه‌ای باشگاه آلومینیوم اراک در کنفرانس مطبوعاتی بازی استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک انتقاداتی نسبت به داوری این مسابقه انجام داد و اظهار داشت که گل اول این تیم باید مردود اعلام شود.

او در ابتدای صحبت‌های خود گفت: نیمه اول پنالتی که لغو شد تصمیم درستی بود، داور وسط با مشورتی که با کمک داور داشت به درستی تشخیص دادند که پنالتی نبود، کارشناسان داوری هم بر همین عقیده هستند اما بعد از آن جریان مسابقه به‌طور کامل عوض شد.

وی ادامه داد: صحنه گل اول استقلال خوزستان دو بار خطای هند اتفاق افتاد، در زمان ضربه سر مهاجم و ضربه سری که در برگشت داده شد دو مرتبه خطای هند اتفاق افتاد، من بعد از بازی با کمک داور اول صحبت کردم و اظهار داشت که من دیدم توپ به دست خورد اما چون درون دروازه قرار نگرفت هند نگرفتم، نمی‌دانم قانون جدید است که هند را نمی‌گیرند!

مدیر رسانه‌ای آلومینیوم در انتها افزود: متاسفانه با تصمیمی که گرفته شد، روند بازی کامل تغییر کرد آن‌هم در زمانی که ما دو بر صفر از حریف جلو بودیم.

دیدگاه‌ها