کد خبر : 2003812 | 02 اسفند 1402 ساعت 19:19 | 5.6K بازدید | 5 دیدگاه

از بازی با پیکان درس گرفتیم؛

اوزونیدیس: از نمایش تیمم در نیمه دوم ناراحتم

سرمربی گل‌گهر پس از تساوی برابر پیکان از نمایش تیمش در نیمه دوم انتقاد کرد.

اوزونیدیس: از نمایش تیمم در نیمه دوم ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی ۲-۲ مقابل پیکان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتیم اما چیزی که من را ناراحت می‌کند، اجرایمان در نیمه دوم بود‌ ما می‌خواستیم پرس از بالا کنیم که این کار را نکردیم، می‌خواستیم توپ را حفظ کنیم که این کار را هم انجام ندادیم. در فوتبال هر اتفاقی رخ می‌دهد.‌ ما نتوانستیم نیمه دوم بازی را کنترل کنیم. درست است که شانس‌هایی برای گلزنی داشتیم اما آنطور که می‌خواستیم نتوانستیم بازی را کنترل کنیم.

وی افزود: طبیعتا حریف هم بعد از اینکه عقب افتادیم، به توپ‌های بلند رو آورد و اشتباه هم همیشه پیش می‌آید. ما بیش از اینکه از این ناراحت باشیم که گل دوم را به این صورت خوردیم، از این ناراحتیم که نتوانستیم آنچه را که می‌خواهیم انجام بدهیم و توپ‌ها را راحت از دست می‌دادیم و فرمی که باید را نداشتیم. باید برنامه‌ریزی کنیم که بازی بعدی بهتر باشیم. به تیم پیکان تبریک می‌گویم. آنها تا دقیقه آخر جنگیدند. اگر می‌باختند، نتیجه خوبی برایشان نبود.

1991804

سرمربی گل‌گهر در واکنش به اینکه تیم او پس از یک گل عقب می‌کشد، گفت: در مقابل هوادار ما خیلی بهتر بازی کردیم. یک زمانی شما در فوتبال نتیجه نمی‌گیری اما خوب کار می‌کنی. ناراحتی من این است که امروز باید توپ را در نیمه دوم حفظ می‌کردیم اما اجرای خوبی نداشتیم. حتی ما بین دو نیمه گفتیم که تیم بالا بنشیند و عقب نکشد اما چیزی را که باید اجرا می‌کردیم، نکردیم. طبیعتا وقتی نتوانی توپ را حفظ کنی، یواش یواش عقب می‌آیی. چیزی که من را ناراحت می‌کند، نتیجه نیست اما ناراحتم که نتوانستیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. هر بازی یک درس می‌شود که بتوانیم در بازی‌های بعدی بهتر کار کنیم.

اوزونیدیس در واکنش به اینکه گل‌گهر در برخی از مسابقات انگیزه لازم را ندارد و باید به میانه جدول عادت کند، عنوان کرد: هدف ما این نیست اما برای تغییرات کمی زمان نیاز است. هدف ما این است که بالای جدول باشیم و برای همین هم ناراحت هستیم. اگر می‌خواستیم وسط جدول باشیم، الان خوشحال بودیم. ناراحتیم چون هدف ما این است که بالای جدول باشیم. برای بالاتر رفتن، زمان لازم است. من به تیم و بازیکنانم اعتماد دارم. در فوتبال مهم این است که هر بازی چیزی یاد بگیریم. فکر می‌کنم امروز درس خیلی خوبی برایمان بود و مهم این است که این اشتباهات در بازی بعد تکرار نشود.

دیدگاه‌ها