کد خبر : 2003815 | 02 اسفند 1402 ساعت 19:40 | 15K بازدید | 6 دیدگاه

این پنالتی با چیزی که به ما گفتید متفاوت بود؛

عنایتی: افتخار می‌کنم که سرمربی این بازیکنان هستم

رضا عنایتی پس از تساوی برابر گل‌گهر به انتقاد از داور در عملکرد مسابقه پرداخت.

عنایتی: افتخار می‌کنم که سرمربی این بازیکنان هستم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی بعد از تساوی پیکان برابر گل‌گهر در هفته هفدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و گفت: یک تبریک ویژه به تیم امید پیکان می‌گویم که امروز قهرمان شد و خیلی برای ما جذاب بود. این موضوع نشان داد که تیم پیکان در بحث پایه فوق‌العاده‌ است، همانطور که بازیکنان خیلی خوبی را معرفی کرده است. انشالله با برنامه‌ریزی دکتر مددی این اتفاق بیشتر خواهد افتاد.

او سپس در خصوص بازی امروز گفت: دو بخش داشتیم. می‌دانستیم که در دو نیمه متفاوت باید کار کنیم. خود من در کرمان بازی کردم و می‌دانم که شرایط آب و هوایی کرمان و سیرجان به چه شکلی است. ما در ۱۵ دقیقه اول فوق‌العاده‌ خوب بازی کردیم اما پس از آن نگاه کردم و دیدم ۴-۵ تا از بچه‌های ما دیگر نای راه رفتن ندارند و شرایط جوی تیم ما را اذیت کرد. سعی کردیم کنترل کنیم که نیمه تمام شود. اواخر بازی هم یک گل خوردیم.

ویدئو: 325320

عنایتی افزود: فکر می‌کنم نیمه دوم نیمه خیلی جذابی برای ما بود. بچه‌ها تمام توان‌شان را گذاشتند و من از ته قلبم می‌گویم افتخار می‌کنم مربی چنین بازیکنانی هستم؛ بازیکنان فوق‌العاده‌ بااستعداد و تلاش‌گر که تا لحظه آخر تلاش می‌کنند به موفقیت برسند. من دست تک تک‌شان را می‌بوسم. فردا ریکاوری می‌کنیم و برای بازی مهمی که پیش رو داریم آماده می‌شویم. جا دارد به تیم فوق‌العاده‌ خوب، باکلاس، باامکانات و بازیکنان فوق‌العاده‌ جذاب از نظر اخلاقی و تکینکی گل‌گهر و مدیریت این تیم تبریک بگویم. به آنها بابت جمع کردن چنین مجموعه‌ای تبریک می‌گویم.

سرمربی پیکان در ادامه عنوان کرد: خیلی از نتیجه بازی خوشحال نیستم. نمی‌خواهم بگویم که ما خیلی برتر بودیم اما می‌توانم بگویم در نیمه دوم شرایط کاملا به سود ما بود‌. در بحث داوری هم نمی‌خواهم ورود کنم. شما خودتان در استادیوم بودید و دیدید چه اتفاقی افتاد. من نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم و درباره مسائل فنی صحبت می‌کنم. تلاش می‌کنم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم، چون این بچه‌ها می‌توانند شرایط را تغییر بدهند و انشالله این اتفاق رخ بدهد.

1988814

وی در خصوص اعتراض جدید پیکان به اعلام پنالتی توسط داور بازی گفت: در آن دقیقه از بازی طبیعی است. در ایران همه چیز طبیعی است. خارج از کشور شرایط متفاوت است. ما اگر سریع‌تر به یک سری امکانات که بیخ گوش‌مان در کشورهای کوچک اتفاق افتاده و داوران خیلی راحت می‌توانند با یکدیگر ارتباط بگیرند و اگر اشتباهی هست، جبران کنند برسیم، شرایط تغییر می‌کند.‌ ما این ضعف را داریم و انشالله با تلاش دوستان‌مان در فدراسیون و همه عزیزان این دستگاه سریع‌تر وارد شود. من این استادیوم را می‌بینم، لذت می‌بینم و مطمئنا جای VAR در این استادیوم خالی است. به نظرم چون اواخر بازی بود، طبیعی بود و پذیرفتن پنالتی برای ما سخت بود.

عنایتی در پایان گفت: طی کلاس‌هایی که ما رفتیم، گفتند اگر اول مدافع دفع کند و بعد به دستش بخورد، پنالتی نیست. این کلاس‌ها را چطور برای ما می‌گذارند و بعد چه اتفاقی در زمین میفتد. یک سوالی که من از دوستان داشتم همین بود. اگر برای ما کلاس می‌گذارید که آگاهی بیشتری از اتفاقات داوری برای ما می‌گذارید، این با آنچه که به ما درس داده‌اید، کاملا متفاوت است‌. حالا کارشناسان صحبت می‌کنند و انشالله اتفاقات خوبی برای داوری و فوتبال‌مان بیفتد.

دیدگاه‌ها