کد خبر : 2003823 | 02 اسفند 1402 ساعت 20:14 | 25.6K بازدید | 30 دیدگاه

وظیفه سرمربی بالا بردن قدرت روحی و روانی بازیکنان است؛

محرم نویدکیا: فوتبالی که دوست دارم این است

محرم نویدکیا به عنوان سرمربی مس رفسنجان به تمجید از عملکرد بازیکنانش در جدال با نساجی پرداخت.

محرم نویدکیا: فوتبالی که دوست دارم این است

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه سه بر صفر نساجی را در قائمشهر شکست دهد و در پایان بازی محرم نویدکیا سرمربی نارنجی پوشان در نشست خبری حاضر شد و گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی از طرف ما بود و سعی کردیم تا جایی که می‌شود، گردش توپمان بهتر باشد. ما در بازی قبلی مقداری در گردش توپ مکث داشتیم اما در این بازی سعی کردیم تا جایی که امکان دارد سرعت انتقال‌مان بیشتر باشد و بتوانیم از فضاهایی که تیم نساجی می‌دهد استفاده کنیم.

او ادامه داد: می‌دانستیم که تیم نساجی بیشتر دوست دارد روی توپ‌های بلند و ارسال‌هایی که اغلب از مرکز زمین صورت می‌گیرد، کار کند. در کل می‌توانم بگویم فضاهای خوبی از تیم نساجی به دست آوردیم و موقعیت‌های زیادی بسازیم. بازی‌های قبلی موقعیت‌سازی ما مقداری کمتر بود اما این بازی بیشتر بود. این فوتبالی است که دوست دارم و همیشه می‌خواهم مالکیت توپ بالا داشته باشیم. دوست دارم بازیکنانم با اعتماد به نفس بتوانند بازی کنند و موقعیت‌سازی کنند تا بتوانیم شانس گل ایجاد کنیم که خوشبختانه این بازی خیلی خوب بود.

نویدکیا در اشاره به وضعیت هواداران نساجی خاطرنشان کرد: واقعا برای مردمی که آمدند اینجا ناراحت بودم اما واقعیت فوتبال این است و کاری هم نمی‌توان کرد. نساجی تیم خوبی است و بازیکنان خوبی هم دارد؛ فکر می‌کنم بحث نساجی، بحث روحی و روانی است که به خاطر مشکلاتی که دارد، در این شرایط قرار گرفته. واقعا سخت است در این زمین بتوانی مقابل نساجی، اینگونه بازی کنی ولی خوشبختانه آن را انجام دادیم و گل‌های خوبی هم زدیم.

سرمربی مس رفسنجان اضافه کرد: واقعیت فوتبالی که دوست دارم، همین است که می‌بینید. در بازی قبلی هم، واقعیت این است که به‌خاطر تغییر سیستمی که در مس انجام دادم و اینکه تیم را از ۳ دفاع تبدیل کردم به ۴ دفاع و دوست دارم مالکیت توپ بالا داشته باشند همراه با موقعیت‌سازی؛ نمی‌گویم که من اینجا نشستم و فکر می‌کردم امروز بتوانم به نساجی ۳ گل بزنم، نه به‌عنوان یک سرمربی اینگونه نیست و این افکار عامیانه است. سرمربی وظیفه‌اش این است که تیمش را از نظر روحی و روانی به حد بالا برساند و بتواند در بحث‌های تاکتیکی آنها را مجبور کند که آن را انجام دهند. در کل خیلی خوش‌بین بودم که بتوانیم سه امتیاز کامل را بگیریم اما با این تعداد گل و این سبک بازی، واقعیت نه!

دیدگاه‌ها