کد خبر : 2003828 | 02 اسفند 1402 ساعت 20:27 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

مس هر سه امتیاز بازی بزرگ هفته را می‌خواهد

ماموریت مهم 100 گله‌ها، حیثیتی و بی شوخی! (عکس)

شاگردان حمید بی‌غم حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر را در سیرجان برگزار خواهند کرد.

ماموریت مهم 100 گله‌ها، حیثیتی و بی شوخی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال مس سونگون که فصل گذشته مقتدرانه‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را به نام خود زده بود، این فصل با یک گیتی پسندِ متحول شده روبرو شد؛ تیمی که گزینه باخت در آن غیرفعال بود و عنوان سال قبل مس را به این سبک مال خود کرد. حالا در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر، قهرمان فصل گذشته ماموریت مهمی در پیش دارد.

مس جمعه این هفته در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر مهمان گهر زمین است؛ تیمی که این فصل سعی زیادی کرد که وارد لژ دو نفره کورس قهرمانی لیگ شود اما مس و گیتی با خط حمله و خط دفاعی‌های شگفت‌انگیزشان اعداد و ارقامی ثبت کردند که رسیدن به آنها را بسیار سخت کرده بود.

1993317

بازی این هفته مس با گهر اما بسیار مهم است؛ سیرجانی‌ها در رویای خود پیروزی مقابل مس و شکست این تیم در هفته پایانی را تصور می‌کنند تا صاحب رتبه دوم شوند اما به نظر نمی‌رسد رسیدن به این رویای خیلی هم آسان باشد.

1993316
در کنار بهروز عظیمی (15 گل) و فرهاد فخیم (14 گل) مس در ترکیب خود مهدی جاوید را دارد که آمار شگفت‌انگیز 18 گل در 10 بازی را ثبت کرده است.)

مس زخم خورده از شکست هفته گذشته مقابل ایرالکو به دنبال جبران در آستانه تقابل هفته پایانی با گیتی پسند است؛ تکرار پیروزی دور رفت مقابل گهرزمین ترکیب بالای جدول را قطعی می‌کند و این ایده‌آل نارنجی پوشان است. آنها به پشتوانه خط حمله ترسناکشان که هفته گذشته مرز 100 گل در یک فصل را رد کرد، به سیرجان سفر کرده‌اند تا با سه امتیاز به تبریز برگردند.

دیدگاه‌ها