کد خبر : 2003850 | 02 اسفند 1402 ساعت 22:04 | 18K بازدید | 10 دیدگاه

لیگ قهرمانان: صعود سخت العین با گل دقیقه 90+2

العین توانست به لطف گل ثانیه‌های پایانی سفیان رحیمی، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود.

لیگ قهرمانان: صعود سخت العین با گل دقیقه 90+2

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان نسف قرشی ازبکستان بود و موفق شد به لطف گل ثانیه‌های پایانی سفیان رحیمی از سد حریف خود عبور کرده و راهی دور بعد شود.

پس از آنکه نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید، این نسف قرشی بود که در دقیقه 51 به گل رسید. ارسال یک کرنر به روی دروازه با ضربه بابر عبدالخالیکوف همراه شد که توپ در ادامه با ضربه اکمال مزگووی وارد دروازه شد تا میهمان پیش بیفتد.

1993346

اما فقط چند دقیقه بعد، مهاجم توگویی میزبان بازی را به تساوی کشاند. پس از آنکه توپ دو بار به‌صورت ناقص توسط مدافعان نسف دور شد، لابا کودجو با یک ضربه قیچی تماشایی، موفق به گلزنی شد تا بازی یک – یک شود.

در شرایطی که بازی با این نتیجه رو به پایان بود، شاگردان کرسپو موفق شدند که به گل پیروزی دست یابند. در دقیقه 92 بود که ارسال احمد برمان به روی دروازه با دفع عجیب سنگربان نسف همراه شد و در ادامه توپ به سفیان رحیمی رسید و این بازیکن با یک شوت محکم زمینی، گل برتری العین را به ثمر رساند تا این تیم از حریف ازبکی پیش بیفتد.

1993347

در نهایت العین موفق شد با نتیجه دو بر یک پیروز شده و راهی دور بعد شود. آنها در مرحله یک چهارم نهایی با برنده جدال النصر و الفیحاء روبرو خواهند شد.

دیدگاه‌ها