کد خبر : 2003851 | 02 اسفند 1402 ساعت 22:07 | 28.2K بازدید | 18 دیدگاه

نه فقط توخل، بایرن بازیکنان یاغی را هم بیرون می‌کند!

مدیران بایرن مونیخ قصد دارند رفتار ستاره‌هایی مثل لئون گورتزکا و یوشوا کیمیش را تا پایان فصل زیر نظر داشته باشند.

نه فقط توخل، بایرن بازیکنان یاغی را هم بیرون می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ رسما اعلام کردند که توماس توخل در پایان فصل بایرن را ترک خواهد کرد. این سرمربی بایرن بعد از قرار دادن بایرن در موقعیتی که ممکن است از سال 2011 تا به امروز موفق به فتح هیچ یک از جام‌های بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا نشود.

بسیاری از ستاره‌های بایرن از جمله لئون گورتزکا و کیمیش با سرمربی خود مشکل داشتند و افت این فصل خودشان را به گردن ناآرامی و اختلاف نظرها با او می‌انداختند. پس از اعلام جدایی توخل در تابستان، مدیران بایرن رفتار و عملکرد بازیکنانی مانند یوشوا کیمیش و لئون گورتزکا را در هفته‌های آینده زیر نظر خواهند داشت، تا ببینند آیا آنها اکنون به جلو حرکت خواهند کرد و مسئولیت نتایج تیم را به عنوان رهبر بر عهده خواهند گرفت یا خیر. این فرصتی برای آنها خواهد بود تا خودشان را ثابت کنند و احتمالا آخرین فرصتی خواهد بود که مدیران بایرن برای این دو در نظر گرفته‌اند.

1993349

مکس ابرل، مدیر اجرایی و کریستوف فروند، مدیر ورزشی باواریایی‌ها، وظیفه ارزیابی این بازیکنان را خواهند داشت که ببینند آیا تیم در تابستان به یک بازنگری اساسی نیاز دارد یا اینکه آیا این بازیکنان کلیدی تنها با توخل بود که دچار مشکل شدند و با کمرنگ شدن سایه او راه خود را به شکل قبلی ادامه خواهند داد یا خیر.

دیدگاه‌ها