کد خبر : 2003855 | 02 اسفند 1402 ساعت 22:25 | 31.4K بازدید | 20 دیدگاه

درخواست پالمیراس: ستاره‌ رئال را ۶ ماه بیشتر می‌خواهیم

پالمیراس از رئال مادرید درخواست کرده که اجازه دهد اندریک ۶ ماه بیشتر در برزیل بماند.

درخواست پالمیراس: ستاره‌ رئال را ۶ ماه بیشتر می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، ۱۴ ماه از توافق رئال مادرید با پالمیراس برای جذب اندریک فیلیپه می‌گذرد. از آن زمان، انتظارات برای ورود او، که قرار است در تابستان امسال به وقوع بپیوندد، بسیار زیاد است. او در ماه ژوئیه ۲۰۲۴، ۱۸ ساله می‌شود و می‌تواند در لیست رئال مادرید قرار بگیرد.

هیجان بسیاری در رئال مادرید در رابطه با ورود اندریک وجود دارد. او در نیم‌فصل دوم برای پالمیراس عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذشت. بدین ترتیب همین نمایش‌ها باعث شد که او در سن ۱۷ سالگی اولین بازی‌اش را برای تیم بزرگسالان برزیل انجام دهد.

1993363

با این حال، ممکن است که اندریک در تابستان امسال به رئال مادرید ملحق نشود زیرا گل گزارش داده که پالمیراس از باشگاه اسپانیایی درخواست کرده است که قرارداد این بازیکن را شش ماه دیگر، یعنی تا پایان سال ۲۰۲۴ تمدید کند.

در برزیل معتقدند که با توجه به ورود کیلیان امباپه، اندریک نمی‌تواند در نیمه اول فصل به ترکیب اصلی رئال راه پیدا کند. انتظار می‌رود که رئال تا پایان فصل به درخواست پالمیراس پاسخ دهد. در اسپانیا این تصور وجود دارد که پیشنهاد برزیلی‌ها رد خواهد شد و اندریک در تابستان پیراهن رئال را به تن خواهد کرد. رومانو هم دقایقی پیش در خبری تایید کرد که احتمال قبول پیشنهاد پالمیراس چیزی نزدیک به صفر است و او در پالمیراس نخواهد ماند.

دیدگاه‌ها