کد خبر : 2003872 | 03 اسفند 1402 ساعت 02:35 | 43.9K بازدید | 11 دیدگاه

مسیر معکوس رضا آذری از استقلال به تیم چهاردهم آزادگان؛

کاپیتان و پدیده استقلالی‌ها در لیگ یک شاگرد برهانی شد

رضا آذری در انتقالی قابل توجه از خیبر خرم آباد به شهرداری آستارا پیوست.

کاپیتان و پدیده استقلالی‌ها در لیگ یک شاگرد برهانی شد

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که در استقلال مقابل نساجی در جام حذفی فوتبال ایران بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بست، نامش به عنوان اولین بازیکن تاریخ این باشگاه در طی ۲۰ سال اخیر مطرح شد که در تمامی سطح‌های سنی این باشگاه کاپیتان بوده و این موضوع سبب شد تا رضا آذری به عنوان یک پدیده انگیزه‌های زیادی برای درخشش در فوتبال ایران داشته باشد.
آذری که در ابتدای لیگ برتر فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷ از تیم جوانان استقلال به تیم اصلی راه یافت، با درخشش در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل خیلی زود و در اولین هفته لیگ مقابل پیکان نخستین بازی رسمی خود را برای استقلال انجام داد، او در این دیدار در دقیقه ۸۰ به جای علی کریمی وارد زمین شد او در بازی مقابل سایپا برای اولین‌بار در ترکیب ثابت قرار گرفت.
آذری در بازی هفته پانزدهم لیگ هجدهم که بین دو تیم سپیدرود رشت و استقلال برگزار می‌شد موفق شد اولین گلش با پیراهن استقلال را به ثمر برساند. 
او ۱۲ بازی در استقلال انجام داد و پارگی رباط صلیبی باعث شد دیگر او را با پیراهن آبی در جمع استقلالی‌ها نبینیم. آذری ابتدا در ماشین سازی و پس از آن در سایپا و خیبر خرم آباد از لیگ ۱ بازی می‌کرد و سنش روز به روز بیشتر می‌شد تا از پدیده بودن فاصله بگیرد.
او از تابستان امسال در خیبر مشغول بازی بود و در نیم فصل اول لیگ ۱ تنها ۴ بازی برای مهاجری انجام داد اما حالا در انتقالی راهی شهرداری آستارا شد.
آذری که پیشتر در آکادمی استقلال شاگرد آرش برهانی بود حالا در سطح بزرگسالان هم با برهانی مشغول فعالیت خواهد بود و قصد دارد به نماینده شهر آستارا کمک کند تا از رتبه‌های انتهایی جدول فاصله بگیرد و از چهاردهم جدول بالاتر بیاید.

دیدگاه‌ها