کد خبر : 2003873 | 03 اسفند 1402 ساعت 02:49 | 19.6K بازدید | 4 دیدگاه

نیل موپای:

من و خانواده‌ام با گل به آرسنال تهدید به مرگ شدیم!

نیل موپای، بازیکن برنتفورد، تایید کرد که پس از گلزنی با پیراهن برایتون مقابل آرسنال از سوی طرفداری به مرگ تهدید شد.

من و خانواده‌ام با گل به آرسنال تهدید به مرگ شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، نیل موپای در مورد توهین ناراحت کننده‌‌ای که پس از پیروزی برایتون مقابل آرسنال در ژوئن 2020 در رسانه‌های اجتماعی دریافت کرد، برای اولین بار صحبت کرده است.

این مهاجم که اکنون به‌صورت قرضی از اورتون در برنتفورد حضور دارد، در دیداری که برند لنو از ناحیه زانو مصدوم شده بود، گل برتری برایتون مقابل آرسنال را به ثمر رسانده بود.

1993393

اگرچه او پیام‌هایی مبنی بر تبریک از دوستان و خانواده‌اش به‌خاطر این گل دریافت کرد، اما در رسانه‌های اجتماعی نیز مورد حمله قرار گرفت. یک نوجوان در سنگاپور پس از ارسال پیام‌های توهین‌آمیز از جمله تهدید به مرگ این بازیکن و خانواده‌اش، با حکم 9 ماه زندان مواجه شد.

موپای که در پادکست رادیو بی‌بی‌سی 4 صحبت می‌کرد، گفت: "من به خانه رسیدم و از باشگاه تماس تلفنی داشتم که گفتند، گوش کن، اتفاقات زیادی در فضای مجازی به راه افتاده است. ما به تو توصیه می‌کنیم که در رسانه‌های اجتماعی فعلا حضور نداشته باشی و در صورت تمایل حساب‌های کاربری خود را غیرفعال کنی."

در میان نظراتی که او دریافت کرد، یکی از حساب‌های ناشناس هشدار می‌داد «عزیزانش در خطر هستند»، قسم خورد و تهدید کرد که به او آسیب می‌رساند. موپای گفت: "این را می‌بینی که در روز روشن خانواده‌ات تهدید می‌شوند. خیلی ناراحت کننده بود. به باشگاه زنگ زدم و گفتم، "گوش کنید، ما باید کاری انجام دهیم، اگر آن پسر واقعاً به خانه من بیاید چه می‌شود؟"

1993395

این حساب کاربری توسط اینستاگرام مسدود شد، این فرد یک حساب جدیدی ایجاد کرد و این بار این پیام به این شرح بود: "شما فکر می‌کنید با مسدود کردن حساب کاربری من در امان هستید؟ من تو و خانواده‌ات را خواهم کشت!"

یک گروه هکری با کمک لیگ برتر انگلیس در نهایت صاحب این حساب کاربری را پیدا کردند که یک جوان 19 ساله در سنگاپور بود. او دادگاهی شد و به 9 ماه حبس تعلیقی محکوم شد. او در نهایت نامه‌ای برای موپای ارسال و عذرخواهی کرد.

دیدگاه‌ها