کد خبر : 2003877 | 03 اسفند 1402 ساعت 04:53 | 42.2K بازدید | 51 دیدگاه

ساده‌ترین گل رونالدو برای النصر مقابل دروازه خالی

فوق ستاره پرتغالی برای ثبت پنجمین گل خود در لیگ قهرمانان آسیا، کار سختی نداشت.

ساده‌ترین گل رونالدو برای النصر مقابل دروازه خالی

به گزارش "ورزش سه"، به مانند مسابقه رفت، باز هم پای اسطوره به گلزنی باز شد. او یک تنه عامل حذف الفیحاء بود تا النصر به راحتی به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد و برای صعود به مسابقه نیمه نهایی، باید العین را از پیش رو بردارد.

ویدئو: 325333

رونالدو که در بازی رفت با یک ضربه چیپ مانند، توپ را از بالای سر دروازه‌بان الفیحاء عبور داده بود و توانست تک گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه میزبان کند، چهارشنبه شب نیز پایش به گلزنی باز شد اما این بار شانس در گلزنی او کاملا دخیل بود.

در دقیقه 86 بود که مارسلو بروزوویچ در میانه میدان صاحب توپ شد. او با سری بالا، پشت مدافعان الفیحاء را هدف قرار داد و با یک پاس بلند، قصد داشت تا رونالدو را صاحب توپ کند و در شرایطی که CR7 با سرعت بالا در پی توپ بود، پاس ستاره کروات به سنگربان میهمان رسید که از دروازه بیرون آمده بود.

1993401

در شرایطی که تصور می‌شد ولادمیر استوکوویچ بتواند توپ را دفع کند ولی اشتباه مرگ‌بار این بازیکن سبب شد تا توپ در اختیار رونالدو قرار بگیرد و او کار سختی برای باز کردن دروازه خالی نداشت.

1993402

او پس از این گل به‌مانند همیشه به دست‌های باز شده و خنده‌ای بر لب، به سمت هواداران رفت و در شرایطی که به هوا پریده بود و هواداران انتظار شادی همیشگی Siuuu... را داشتند، او دست‌هایش را روی سینه گذاشت و خوشحالی خوابیدن ایستاده را اجرا کرد.

1993397
1993399
1993398

بدین ترتیب فوق ستاره پرتغالی موفق شد پنجمین گل خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر برساند. او در کنار لشکری از بازیکنان پنج گله قرار گرفت و امیدوار است که در بازی بعدی برابر العین، شمار گل‌هایش را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها