کد خبر : 2003878 | 03 اسفند 1402 ساعت 03:11 | 12.6K بازدید | 2 دیدگاه

مدافع گل‌گهر در یک قدمی ستاره تراکتور!

ابولفضل رزاق‌پور پنجمین پاس گل فصل خود را در بازی با پیکان ثبت کرد.

مدافع گل‌گهر در یک قدمی ستاره تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، ابولفضل رزاق‌پور در بازی با پیکان یک پاس گل دیگر ارسال کرد تا تعداد پاس‌ گل‌های این بازیکن به عدد 5 برسد و در یک قدمی ریکاردو آلوز که با 6 پاس گل در صدر جدول گل‌سازترین بازیکنان قرار دارد برسد.

رزاق‌پور در بازی با پیکان هم در سمت چپ خط دفاعی این تیم به کار گرفته شد و در این مسابقه هم مانند دیگر بازی‌های این تیم اقدام به ارسال از جناحین کرد و احمد زنده روح روی ارسال موج‌دار و زیبای این بازیکن گل اول گل‌گهر را به ثمر رساند تا رزاق‌پور یک بار دیگر نقش ویژه‌ای روی گل‌های این تیم داشته باشد.

1993403

رزاق‌پور فصل گذشته در تراکتور حضور داشت و در کل فصل فقط 3 پاس گل ارسال کرده بود اما در هفته دوم نیم فصل دوم با 5 پاس گل عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته خود داشته و به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است و در 16 مسابقه به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت تا سمت چپ خط دفاعی این تیم را قرق کرده باشد.

رزاق‌پور در بازی با سپاهان و استقلال هم موفق به ثبت پاس گل شد تا در مقابل تیم‌های مدعی قهرمانی هم عملکرد خوبی داشته باشد، او در فاز دفاعی سیرجانی‌ها هم عملکرد خوبی دارد تا تکمیل کننده حضور درخشانش در حملات این تیم باشد.

دیدگاه‌ها