کد خبر : 2003882 | 03 اسفند 1402 ساعت 00:57 | 15K بازدید | 4 دیدگاه

موتور لیورپول اینجا روشن شد

گلی برای صدر جدول: فن دایک، فن هد!

ویرجیل فن‌دایک گل تساوی لیورپول برابر لوتون تاون را به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند.

گلی برای صدر جدول: فن دایک، فن هد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در اولین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد از لوتون تاون پذیرایی کرد.

این دیدار برای هر دو تیم حساسیت بسیار بالایی داشت. با توجه به اینکه منچستر سیتی دیشب دیدار معوقه خودش برابر برنتفورد را با پیروزی پشت سر گذاشت و به یک امتیازی صدر جدول رسید، شاگردان یورگن کلوپ برای از آنها باید سه امتیاز این بازی را کسب می‌کردند.

در سمت دیگر لوتون تاون در رتبه هجدهم لیگ برتر قرار دارد. با اینکه آنها در این فصل فراتر از انتظار ظاهر شده‌اند و برای بسیاری از تیم‌های بزرگ انگلیس مشکلات زیادی ایجاد کرده‌اند، اما همچنان در منطقه سقوط قرار دارند و اگر می‌خواهند در لیگ برتر بمانند باید از بازی‌های باقی‌مانده حداکثر استفاده را ببرند.

آنها این بازی را با یک عملکرد عالی شروع کردند و در دقیقه ۱۲ هم موقق شدند به گل برسند. گلی که از روی ریباند و با ضربه سر اوگبنه به ثمر رسید. مهمان در نیمه اول در جهنم آنفیلد مقاومت کرد و موفق شد برنده به رختکن برود.

1993419
1993420

تصور بازیکنان لوتون این بود که با ارائه نمایش مشابه در نیمه دوم بتوانند لیورپول را شکست دهند، اما برتری آنها در نیمه دوم فقط ۱۰ دقیقه دوام داشت و ویرجیل فن‌دایک با یک گل فوق‌العاده لیورپول را به بازی برگرداند. در دقیقه ۵۶ خاکپو در لبه محوطه جریمه شوتی را روانه دروازه لوتون کرد که با واکنش عالی دروازه‌بان راهی کرنر شد. الکسیس مک‌آلیستر پشت ضربه کرنر قرار گرفت و توپ را ارسال کرد. فن‌دایک که مهارت خاصی روی ارسال‌های هوایی دارد، از دست مدافعان حریف فرار کرد و با اینکه توپ ارتفاع زیادی نداشت، موفق شد با ضربه‌ سری تماشایی دروازه را باز کند.

1993418

گل فن‌دایک استارت کامبک لیورپول بود. آنها در ادامه به بازی برگشتند و موفق شدند سه امتیاز بازی را کسب کنند تا با ۶۰ امتیاز جایگاه‌شان را در صدر جدول لیگ مستحکم‌ کنند.

دیدگاه‌ها