کد خبر : 2003885 | 03 اسفند 1402 ساعت 03:50 | 22K بازدید | 21 دیدگاه

خوانلو سانچز:

وینیسیوس و رودریگو بهترین بازیکنان جهان هستند

خوانلو سانچز، ستاره سویا، رئال مادرید را بزرگ‌ترین باشگاه اسپانیا و رودریگو و وینیسیوس جونیور را بهترین بازیکنان جهان دانست.

وینیسیوس و رودریگو بهترین بازیکنان جهان هستند

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و ششم لالیگا، رئال مادرید یکشنبه‌ شب آینده از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از سویا پذیرایی خواهد کرد.

این دیدار برای هر دو تیم اهمیت بسیار بالایی دارد. رئال مادرید در کورس قهرمانی است و می‌خواهد نتیجه بد هفته گذشته مقابل رایو وایه‌کانو را جبران کند. آنها برابر این تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند و فرصت فوق‌العاده‌ای را برای کاهش اختلاف با صدر جدول به خیرونا دادند. اگرچه باشگاه کاتالان نتوانست از شانسش استفاده کند و با نتیجه ۳-۲ مغلوب اتلتیک بیلبائو شد.

در سمت دیگر سویا قرار دارد. آنها می‌خواهند تا حد ممکن از منطقه سقوط فاصله بگیرند تا بتوانند با بقا در لیگ، تیم‌شان را برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ تقویت کنند. در آستانه این بازی حساس، خوانلو سانچز، ستاره ۲۰ ساله سویا، مصاحبه جالبی داشته است.

1993423

او درباره رویارویی با رئال مادرید گفت: «قطعا برای من بازی بزرگی خواهد بود. آرزوی هر بازیکنی است که یا برابر رئال بازی کند و یا برای آنها. هر دو افتخار بزرگی است. رئال مادرید بزرگ‌ترین باشگاه اسپانیا یا حتی یکی از بزرگترین باشگاه‌هاست. فکر می‌کنم آنها کامل‌ترین ترکیب جهان را دارند.
وینیسیوس جونیور و رودریگو برای من از بهترین بازیکنان جهان هستند و بزرگترین تهدید برای ما در رویارویی با رئال، آنها هستند.»

دیدگاه‌ها