کد خبر : 2003889 | 03 اسفند 1402 ساعت 01:07 | 10K بازدید | 17 دیدگاه

یک نیمه درخشان با گل‌های متنوع

لیورپول 4 - لوتون تاون 1: صدرنشینی، تضمینی!

لیورپول موفق شد در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه 4-1 لوتون را شکست دهد.

لیورپول 4 - لوتون تاون 1: صدرنشینی، تضمینی!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد با نتیجه 4-1 در ورزشگاه آنفیلد در رقابت‌های لیگ برتر به پیروزی برسد. لیورپول بازی را کمی متزلزل آغاز کرد اما رفته رفته و به‌خصوص در نیمه دوم به خوبی به بازی برگشت و توانست رقیب نه چندان قدرتمند خود را از پیش رو بردارد.

ویدئو: 325339

بازی با برتری غیر منتظره لوتون در دقایق اولیه شروع شد که در دوئل‌های میانه میدان دست برتر را نسبت به لیورپولی‌ها داشتند. در دقیقه 12 این تیم میهمان بود که روی یک ضربه پرتاب و بعد از ارسال روی دروازه، با اشتباه دروازه‌بان لیورپول چیودوزیه اوگبن توانست به گل اول برسد.

1993428

بعد از این گل لیورپول به خود آمد و حمله‌های بی‌امان خود را روی دروازه حریف آغاز کرد.
در دقیقه 25 رایان گراونبرخ اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه‌اش قبل از رسیدن به دروازه حریف توسط مدافعان بلوکه شد.

3 دقیقه بعد گومز بود که دروازه‌بان لوتون را به واکنش وا داشت. او به محوطه نفوذ کرد و شوتی به سمت دروازه حریف فرستاد که با واکنش دروازه‌بان به کرنر رفت.

در دقیقه 32 لوئیس دیاز توسط دروازه‌بان و ستاره لوتون ناکام ماند. ضربه سر او را توماس کامینسکی با نوک انگشتان خود دور کرد. 7 دقیقه بعد باز هم گراونبرخ اقدام به شوت‌زنی کرد که این‌بار ضربه‌اش با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
لیورپول در هر حمله خطرناک ظاهر می‌شد.

در دقیقه 45+2 و روی اشتباه مدافع لوتون گومز دوباره به محوطه نفوذ کرد و ارسال روی دروازه فرستاد که اشتباهی می‌توانست وارد دروازه شود که به نوک انگشتان دروازه‌بان به کرنر رفت. و لیورپول با یکی گل خورده به رختکن رفت.

شاگردان یورگن کلوپ نیمه دوم را هم تهاجمی استارت زدند.

در دقیقه 51 شوت دیاز را منگی، مدافع لوتون، دفع کرد که بازیکنان لیورپول اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که اعلام نشد.

1993427

در دقیقه 56، روی یک ضربه کرنر، ویرجیل فن دایک با فرصت طلبی خود را در موقعیت ضربه سری دیدنی قرار داد و ارسال مک آلیستر را به گل تساوی بخش لیورپول تبدیل کرد.

1993425

تنها دو دقیقه بعد و روی یک ضربه پرتاب که به خوبی یک کرنر توسط مک آلیستر روی دروازه فرستاده شد، کودی خاکپو دروازه لوتون را برای بار دوم گشود.

بعد از دو گل و طوفان لیورپول، این تیم به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 60 باز خاکپو صاحب موقعیت شوت‌زنی شد که کامینسکی این ضربه را هم مهار کرد.

1993426

فشار بی امان لیورپول در دقیقه 71 گل سوم را به همراه داشت. رابرتسون بعد از یک توپ ربایی، در محوطه دیاز را پیدا کرد و این ستاره بعد از از دست دادن چند موقعیت در این بازی با یک ضربه دیدنی پای چپ از فاصله‌ای نردیک خیال تیمش را تا حدی از پیروزی راحت کرد.

3 دقیقه بعد روی یکی از معدود موقعیت‌های لوتون این تیم توسط کهلر روی شوت مهاجم لوتون مهار شد.

در دقیقه 81 همکاری خوب گاکپو، رابرتسون و دیاز در نهایت به مهار هوشمندانه کامینسکی به گل چهارم تبدیل نشد.

1993424

لیورپول با فشار کمتر به حملات خود ادامه داد و در نهایت در دقیقه 90+1 هاروی الیوت ستاره جوان و 20 ساله آکادمی لیورپول با یک شوت پای چپ زیبا از داخل محوطه جریمه توانست دروازه حریف را برای باز چهارم به زیبایی باز کند تا لیورپول با یک بازگشت مقتدرانه با همین نتیجه پیروز شود و با 60 امتیاز، بدون توجه به نتیجه بازی منچسترسیتی در این هفته صدرنشینی را تضمین کند.

دیدگاه‌ها