کد خبر : 2003894 | 03 اسفند 1402 ساعت 04:31 | 64.9K بازدید | 5 دیدگاه

تعویض طلایی استقلال، فقط با یک جلسه تمرین!

پیمان رنجبری با حضور در زمین شرایط هجومی استقلال خوزستان را دگرگون کرد.

تعویض طلایی استقلال، فقط با یک جلسه تمرین!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در حالی نتیجه دیدار با آلومینیوم را تغییر داد که حضور مهاجم جدید آنها شرایط بهتری را در خط حمله این تیم ایجاد کرد و زوج خوبی در نوک خط حمله این تیم شکل گرفت.

در دقیقه 62 پیمان رنجبری که به تازگی به این تیم پیوسته است به میدان آمد و در نوک خط حمله در کنار آسو رستم قرار گرفت و جواد آقایی‌پور به سمت راست خط حمله این تیم منتقل شد و این تغییرات به‌طور کلی قدرت هجومی استقلال خوزستان را افزایش داد.

او پس از حضور در زمین چندین اقدام برای گلزنی داشت که واکنش‌های خوب گوهری مانع گلزنی رنجبری در این مسابقه شد اما در دقیقه 90+2 ضربه سنگین او از محوطه جریمه از کنترل گوهری خارج بود و در برگشت با ضربه آسو رستم به گل تبدیل شد تا استقلال خوزستان در این مسابقه 3 امتیاز کامل را به دست آورد.

ویدئو: 325260

این بازیکن در نیم فصل نخست برای ملوان به میدان رفته بود و یک گل و یک پاس گل هم برای این تیم ثبت کرده بود اما فقط در 4 مسابقه به عنوان بازیکن ثابت در زمین حضور داشت.

حضور رنجبری در بازی با آلومینیوم نقطه قوت خوزستانی‌ها بود و تعویض تاثیرگذار و درخشان برای تغییر نتیجه مسابقه بود، شروع فوق‌العاده‌ای که شاید خود رنجبری هم فکر نمی‌کرد به این شکل دراماتیک و زیبا باشد.

پیمان رنجبری تنها یک جلسه با استقلال خوزستان تمرین کرده بود و در بازی با آلومینیوم به میدان رفت!

دیدگاه‌ها