کد خبر : 2003907 | 03 اسفند 1402 ساعت 05:27 | 10.9K بازدید | 8 دیدگاه

خاطره رونی از روزهای عجیب فن‌خال در یونایتد

وین رونی، کاپیتان سابق یونایتد، در توضیح دوران عجیب لوئیس فن خال اعلام کرده که بازیکنان مجبور بودند هر روز به صحبت‌های او بعد از وعده غذایی گوش بدهند.

خاطره رونی از روزهای عجیب فن‌خال در یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، خاطرات دوران همکاری خود با لوئیس فن خال را یادآوری می‌کند. فن خال پس از جام جهانی فوتبال 2014 در برزیل، به عنوان سرمربی یونایتد جانشین دیوید مویس شد. البته بعد از 2 فصل به سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا گفته شد که قرارداد 3 ساله او فسخ می‌شود چون باشگاه تصمیم گرفته ژوزه مورینیو را جذب کنند.

فن خال در سال 2016 یونایتد را به قهرمانی جام حذفی رساند اما در مدت زمان حضور او در این باشگاه هواداران از عملکردش رضایت نداشت و نحوه بازی تیم او را خسته کننده توصیف می‌کردند. رونی پس از ورود فن خال به عنوان کاپیتان باشگاه انتخاب شد. این تیم در طول دو فصل تحت هدایت فن خال در لیگ برتر به ترتیب چهارم و پنجم شد.

1993463

وین رونی در در پادکست "استیک تو فوتبال" درباره همکاری با فن خال گفت: "از نظر دفاعی، فکر می‌کردم لوئیس فن خال ما را در منچستریونایتد به خوبی آماده کرد و بازی مقابل ما دشوار بود. در مالکیت توپ، فکر می‌کنم این جایی بود که بازیکنان با استعداد بیشتر تلاش کردند چون او می‌خواست ما در فرم خود باقی بمانیم و همین آزادی بازیکنان هجومی را از بین می‌برد. به یاد دارم که او نمی‌خواست بازیکنان خط میانی فضای دیگری داشته باشند و هر بازیکن فضای مخصوص به خود را در زمین داشت تا در آن بماند. فکر می‌کردم او شخصیت درخشانی است و داستان‌هایی از دوران حضور او در باشگاه وجود دارد که نمی‌توانم بگویم. روش‌های او در نحوه برخورد ما در خارج از زمین دشوار بود اما من تمرینات او را دوست داشتم."

1993465

رونی درباره ارتباط با فن خال گفت: "هر روز تمرین را تمام می‌کردیم و باید 90 دقیقه صبر می‌کردیم تا بتوانیم غذایمان را بخوریم. بعد از غذا خوردن، سپس باید منتظر می‌مانیم تا سرمربی غذایش را تمام کند. او در وعده غذایی، سه مرتبه غذا می‌خورد. وقتی غذایش را تمام می‌کرد، هر روز بلند می‌شد و سخنرانی می‌کرد و بعد می‌توانستیم برویم. البته قبل از اینکه محل تمرین را ترک کنیم، او سپس از بازیکنان می‌خواست که به‌صورت انفرادی با آن‌ها صحبت کند و این کار را به ترتیب سابقه انجام می‌داد. بنابراین شما به عنوان بازیکن بیرون از دفتر او می‌نشستید و منتظر می‌ماندید تا یک به یک دعوت شوند. من یک بار به او گفتم که بازیکنان خسته شده‌اند و او باید این روند را تغییر دهد زیرا کار سخت می‌شود. لوئیس از من پرسید که چگونه می‌تواند تغییر کند تا بازیکنان دوباره با او همراه شوند اما متاسفانه در آن زمان دیگر خیلی دیر شده بود."

دیدگاه‌ها