کد خبر : 2003918 | 03 اسفند 1402 ساعت 05:13 | 13.8K بازدید | 6 دیدگاه

سهراب مقابل احمد، نفت علیه فولاد:

نبرد گران‌ترین مدافعان یک عصر در دربی خوزستان!

صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در دربی خوزستان به مصاف هم خواهند رفت.

نبرد گران‌ترین مدافعان یک عصر در دربی خوزستان!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط نابسامان دو تیم خوزستانی این مسابقه را به نبردی جذاب و هیجان‌انگیز برای بازگشت مجدد به لیگ خواهد کرد، دو تیم با انگیزه‌های زیادی به این مسابقه خواهند آمد و به دنبال 3 امتیاز خواهند بود.

جایگاه دو تیم در این مسابقه تاثیر چندانی در جذابیت مسابقه نخواهد داشت، چرا که دو تیم به دنبال فوتبال هجومی و کسب حداکثر امتیاز خواهند بود و بازی خوبی به نمایش گذاشته خواهد شد.

صنعت نفت با حضور سهراب بختیاری‌زاده انگیزه زیادی دارد و کادرفنی جدید این تیم سعی می‌کند روحیه بازیکنان را بازسازی کند اما در سوی دیگر تکلیف نیمکت فولاد هنوز مشخص نیست و همین موضوع می‌تواند عملکرد این تیم را تحت تاثیر قرار دهد.

بولت سرشاخهدر این صفحه شرایط دو تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان را پیش از این مسابقه بررسی خواهیم کرد:

نفت آبادانبازیکنان کلیدی صنعت نفت:

بولت زیر مجموعهپیام پارسا: دروازه‌بان جوان صنعت در بازی با استقلال واکنش‌های خوبی داشت و در بازی با فولاد می‌تواند نظم بیشتری به خط دفاعی این تیم ببخشد.

بولت زیر مجموعهمیثم تهی‌دست: مدافع باتجربه نفت آبادان در این مسابقه مهره کلیدی برای این تیم به حساب خواهد آمد و می‌تواند با عملکرد خوب دفاعی و حتی اضافه شدن روی ضربات آزاد در نتیجه این مسابقه تاثیرگذار باشد.

بولت زیر مجموعهفرشاد محمدی‌مهر: مدافع کناری تازه‌وارد نفت در ترکیب ثابت این تیم مقابل استقلال قرار گرفت و به نظر می‌رسد در بازی امروز هم در ترکیب قرار بگیرد و از سمت راست نفوذهای زیادی انجام دهد.

بولت زیر مجموعهطالب ریکانی: کاپیتان صنعت نفت در تمام مسابقات امید اصلی گلزنی آنها خواهد بود و در این مسابقه حساس هم می‌تواند شرایط را به سود تیم خود تغییر دهد.

فولادبازیکنان کلیدی فولاد:

بولت زیر مجموعهکریستوفر کنت: گلر اتریشی فولاد در دیدارهای اخیر مهارهای پرتعدادی داشته اما ضعف خط دفاعی فولاد گریبان او را هم گرفته است، البته او در بازی با گل‌گهر روی تک موقعیت آنها گل دریافت کرد و باید دید فرم ایده‌آلی که پیش از تعطیلات داشت را ادامه خواهد داد یا خیر، او اگر آماده باشد ستاره تیم فولاد خواهد بود.

بولت زیر مجموعهکولیبالی: مدافع تنومند فولاد در تقابل با مهاجمان نفت نقش تاثیرگذاری دارد، او در بازی هفته گذشته چندین مرتبه در آستانه گلزنی قرار گرفت و در این بازی هم می‌تواند روی ضربات آزاد تاثیرگذار باشد.

بولت زیر مجموعهاحسان پهلوان: هافبک تکنیکی و تازه‌وارد فولاد در بازی قبل چندان پرفروغ نبود، اما قطعا در ادامه فصل می‌تواند یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم باشد، بازی امروز فرصت خوبی برای پهلوان خواهد بود تا به روزهای خوبش بازگردد.

بولت زیر مجموعهساسان انصاری: کاپیتان فولاد در این فصل بهترین گلزن آنها هم بوده و در این مسابقه هم می‌تواند بار دیگر در نقش ناجی ظاهر شود و در دربی خوزستان این تیم را برنده از میدان خارج کند.

بولت سرشاخهعملکرد دو تیم در پنج بازی اخیر:

بولت فولادفولاد: (ذوب آهن 0 - 0 فولاد) - ( پیکان 0 - 0 فولاد) - (فولاد 1 - 0 نساجی) - (فولاد 0 - 1 چادر ملو اردکان- جام حذفی) - ( فولاد 0 - 1 گل‌گهر سیرجان)

بولت سپاهانصنعت نفت: (شمس آذر قزوین 0 - 0 صنعت نفت) - (صنعت نفت 0 - 1 ذوب آهن) - ( تراکتور 3 - 0 صنعت نفت) - (صنعت نفت 1(4) - (5)1 استقلال ملاثانی) - (استقلال 1 - 0 صنعت نفت)

بولت سرشاخهآخرین بازی‌های رو در رو:

یک پیروزی برای فولاد، یک پیروزی برای صنعت و سه تساوی در پنج دیدار اخیر، آخرین برد در بازی رفت سهم آبادانی‌ها بوده و بازیکنان فولاد در این مسابقه به دنبال جبران شکست بازی رفت خواهند بود.

بولت هوادارنکته ویژه دیدار نفت آبادان و فولاد:

بازیکنان نفت آبادان پس از شکست مقابل استقلال از انگیزه بالای خود برای بازگشت به مسابقات صحبت کردند و به این مسابقه نگاه ویژه‌ای دارند، فولادی‌ها هم پس از جدایی سرمربی خود شرایط خوبی را دنبال نمی‌کنند و برای بهبود شرایط خود به دنبال پیروزی خواهند بود.

دیدگاه‌ها