کد خبر : 2003921 | 03 اسفند 1402 ساعت 06:47 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

اوسپینا در لیگ قهرمانان جایی ندارد؛

سرمربی النصر: مهم نیست منتقدان چه می‌گویند

سرمربی پرتغالی النصر معتقد است تیم او کار بزرگی انجام داده و به همین دلیل به صحبت‌های منتقدان توجهی نخواهد داشت.

سرمربی النصر: مهم نیست منتقدان چه می‌گویند

به گزارش "ورزش سه"، النصر پس از پیروزی ۱-۰ برابر الفیحا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در دور برگشت هم با دو گل حریف خود را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قاره‌ای شد.

لوئیز کاسترو، سرمربی النصر، در نشست خبری بعد از این بازی در واکنش به انتقاداتی که به تیمش وارد می‌شود، گفت: هواداران باید بدانند که ما چه کار بزرگی برای تیم انجام می‌دهیم. برای من مهم نیست که در خارج از زمین چه می‌گویند.

وی در مورد دروازه‌بان فعلی تیمش توضیح داد: ولید عبدالله دروازه‌بانی است که الان حضور دارد. اگر او نباشد با یک دروازه‌بان 18 ساله بازی می‌کنم اما به ولید عبدالله اعتماد کامل داریم.

1959439

کاسترو با تاکید بر اینکه اوسپینا در لیگ قهرمانان نقشی نخواهد داشت، عنوان کرد: او مصدوم است اما پس از ریکاوری هم در بازی‌های بعدی لیگ بازی نمی‌کند، زیرا نمی‌خواهیم یک بازیکن خارجی را در زمین از دست بدهیم.

او در پایان درباره تفاوت بازیکنان داخلی و خارجی اظهار داشت: بین بازیکنان خارجی و داخلی تفاوتی وجود ندارد، اما هر مسابقه شرایط و آرایش مناسب خود را دارد.

لازم به ذکر است النصر در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف العین امارات خواهد رفت که مقابل نسف ازبکستان به برتری رسیده و به این مرحله راه یافته است.

دیدگاه‌ها