کد خبر : 2003933 | 03 اسفند 1402 ساعت 08:37 | 11.8K بازدید | 12 دیدگاه

جیووانی دی‌لورنزو:

تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بارسا را حذف کنیم

جیووانی دی‌لورنزو، کاپیتان ناپولی‌، تایید کرد که تیمش با تمام توان زیر نظر سرمربی جدید برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهد کرد.

تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بارسا را حذف کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی‌ در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سومین مربی این فصلش بازی کرد. فرانچسکو کالزونا به تازگی جانشین والتر ماتزاری شده بود.

با این وجود ناپولی‌ نمایش بدی مقابل بارسلونا نداشت و موفق شد با گل‌ ویکتور اوسیمن مقابل میهمانش به تساوی 1-1 برسد تا تکلیف صعود به بازی برگشت کشیده شود.

جیووانی دی‌لورنزو، کاپیتان ناپولی‌، پس از بازی به آمازون پرایم ایتالیا گفت: "این یک عملکرد خوب برابر تیم قدرتمندی بود که پر از ستاره است. ما برخی از آنچه را در تمرین انجام دادیم در زمین پیاده کردیم، خوب بودیم و این شروع مهمی بود. کالزونا تنها دو جلسه تمرینی فرصت داشت تا برای یکی از بزرگترین بازی‌های فصل آماده شود. ما بازی را در واقع طی یک جلسه و نیم آماده کردیم، اما تیم در اختیار او بود. ما باید کارهای بیشتری انجام دهیم، اما یک گام کوچک رو به جلو برداشتیم و هنوز شانس صعودمان پابرجاست."

1993524

ناپولی تنها یک شوت به سمت دروازه داشت، اما ضربه تعیین‌کننده از سوی اوسیمن شانس صعود را برابر نگه داشت: "اوسیمن یک ستاره است و با طرز فکر درست (از جام ملت‌های آفریقا) به تیم برگشت. او به ما کمک خواهد کرد، همان‌طور که سیمئونه و راسپادوری این کار را خواهند کرد، حالا مربی گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارد."

او در مورد بازی برگشت گفت: "همه چیز کاملاً باز است، گرفتن تساوی مهم بود. صعود به مرحله یک چهارم نهایی برای همه، برای ما، باشگاه و هواداران مهم است. ما تمام توان خود را برای عبور از یک حریف واقعاً قوی به کار خواهیم بست."

دیدگاه‌ها