کد خبر : 2003939 | 03 اسفند 1402 ساعت 09:34 | 15.3K بازدید | 3 دیدگاه

فکت فوق‌العاده از سرمربی محبوب: ۱۷ دفاع داشتیم!

عبدالرضا علیزاده، سرمربی شهرداری ارومیه، از عملکرد شاگردانش بسیار راضی است.

فکت فوق‌العاده از سرمربی محبوب: ۱۷ دفاع داشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرضا علیزاده، سرمربی موفق و محبوب شهرداری ارومیه، بعد از پیروزی این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: "به تیم خوب مس رفسنجان و بازیکنان شهرداری ارومیه بابت بازی عالی امروز خسته نباشید می‌گویم. مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است و هفته گذشته برد بسیار خوبی داشت. خوشبختانه با تمرینات خوب این هفته و بعد از برد پاس گرگان، مس رفسنجان را به خوبی آنالیز کرده بودیم. امروز به لحاظ دفاع و توپ‌گیری عملکرد خیلی خوبی داشتیم و توانستیم با 17 دفاع، نتیجه را سه بر صفر از آن خود کنیم."

همچنین پوریا فیاضی، ستاره باتجربه شهرداری ارومیه گفت: "به بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم و کادر محترم داوری خسته نباشید می‌گویم. امروز نسبت به بازی تسلط کامل داشتیم و به تیم مس اجازه ندادیم که کیفیت بازی قبل را در زمین خودشان تکرار کنند. از کادر فنی و بازیکنان خوب تیم ارومیه بابت تمرینات اخیر و روند روبه رشدمان تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم به پلی آف صعود کنیم تا بتوانیم با شرایط فنی خوبی که در حال حاضر داریم هوادارن شهر عزیز ارومیه که پایتخت والیبال ایران است را خوشحال کنیم."

در نهایت محمد محمدکاظم هم در رابطه با شکست سنگین تیمش تاکید کرد: "امروز در هیچکدام از فاکتور‌های والیبال شرایط خوبی نداشتیم. خستگی ناشی از بازی سنگین هفته قبل، کاملا در بدن بازیکنان مشهود بود. در حال حاضر دو بلندزن ما مصدومند و به همین دلیل در تعویض دریافت کنندگان قدرتی، دستمان بسته است. دلایل این باخت و شرایط پیش آمده را بررسی می‌کنیم و ان‌شاءالله با روحیه و انگیزه بهتر، برای دو بازی پشت سر هم با ایفاسرام و چادرملو به اردکان می‌رویم و ان‌شاءالله بتوانیم از این شهر، دست‌پر برگردیم."

دیدگاه‌ها