کد خبر : 2003973 | 03 اسفند 1402 ساعت 12:47 | 3.3K بازدید | 5 دیدگاه

آخرین فرصت برای جبران سه شکست متوالی برای مهرسان؛

سایپا یک قدم تا فتح جام قهرمانی والیبال زنان

دومین فینال مهیج والیبال زنان فردا برگزار خواهد شد، سایپا در صورت پیروزی در این مسابقه، فاتح جام قهرمانی خواهد بود.

سایپا یک قدم تا فتح جام قهرمانی والیبال زنان

به گزارش ''ورزش سه''، دومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال زنان در حالی فردا از ساعت ۱۳ در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود، که در دیدار نخست، بعد از ۱۶۱ دقیقه جدال، این سایپا بود موفق شد در ست پنجم با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ موفق به برتری شود. با این اوصاف ظهر فردا در صورتی که سایپا برای چهارمین بار طول فصل جاری موفق به شکست مهرسان شود، جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد و در غیر این صورت، تکلیف قهرمان در دیدار سوم که یکشنبه ششم اسفند ماه برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

مهرسان و سایپا در مرحله مقدماتی دو بار (26 آبان و 22 دی) با یکدیگر روبرو شدند که شاگردان حجتی در تیم سایپا هر دو مسابقه را سه بر یک به سود خود پایان دادند و در فینال روز سه‌شنبه هم برای سومین بار نارنجی‌پوشان از سد مهرسان گذشتند.

البته ذکر این نکته هم ضروری است که مهرسانی‌ها در حالی در این مسابقه نتیجه را واگذار کردند که روز شنبه 28 بهمن در اصفهان سه بر یک فولاد مبارکه سپاهان را شکست داده بودند، اما سایپایی‌ها 23 بهمن در آخرین مسابقه خود در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفتند و با استراحت بیشتری در دیدار فینال نخست حاضر شدند.

گفتنی است که مثل تمام مسابقات گذشته این فصل، فینال دوم و مهیج لیگ برتر والیبال زنان نیز از طریق آنتن به طور زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها