کد خبر : 2003974 | 03 اسفند 1402 ساعت 12:56 | 76.6K بازدید | 60 دیدگاه

امباپه کامل‌تر است

آفرین رئال، خوب شد سراغ هالند نرفتید

ایوان اِلگرا معتقد است مدیران رئال تصمیم درستی گرفتند که امباپه را به هالند ترجیح دادند.

آفرین رئال، خوب شد سراغ هالند نرفتید

به گزارش "ورزش سه"، هدف رئال تعیین شده بود و برای تابستان جذب یک فوق ستاره قطعی که این بازیکن یا کیلیان امباپه بود یا ارلینگ هالند. گزینه اول امباپه بود و بالاخره گویا توافق نهایی شده و بعد از هفت سال ستاره فرانسوی پیراهن رئال را به تن خواهد کرد، اما برخی معتقدند بهتر بود رئال روی هالند تمرکز می کرد چون او مهاجم شماره 9 است ولی امباپه یک وینگر که پستش با وینیسیوس تداخل دارد و این می‌تواند به ضرر رئال شود.

1993562

ایوان اِلگرا، مدافع سابق رئال، در این رابطه به آاس گفت: «هر دو بازیکنان بزرگی هستند، ولی من امباپه را ترجیح می‌دهم و انتقالش به رئال منطقی‌تر از هالند است. کیلیان می‌تواند در همه پست‌های فاز تهاجمی بازی کند. چه مهاجم نوک باشد یا وینگر، او کارش را عالی انجام می‌دهد. هالند ولی اینطور نیست و تنها می‌تواند مهاجم نوک باشد. کیلیان به خاطر شکل فوتبال و تسلطش روی توپ راحت‌تر از هالند خودش را با رئال وفق خواهد داد. هالند مهاجمی است که بیشتر درون محوطه جریمه خطرناک است و از هر جهت که فکر می‌کنم، امباپه فوتبالیستی کامل‌تر از هالند برای رئال خواهد بود.»

1993288

اِلگرا در ادامه گفت: «امیدوارم امباپه بالاخره بیاید و من هم اخبار را از رسانه‌ها دنبال می‌کنم. داستان او دیگر خسته‌کننده شده است. امباپه از نظر من بهترین بازیکن دنیاست و اگر بهترین نباشد، قطعا دومین بازیکن برتر می‌توان حسابش کرد.»

دیدگاه‌ها