کد خبر : 2003980 | 03 اسفند 1402 ساعت 13:29 | 46.5K بازدید | 68 دیدگاه

ستایش تاتا مارتینو از لئو

مسی چیزی دارد که هیچ بازیکنی در دنیا ندارد

تاتا مارتینو بعد از برتری اینتر میامی در اولین بازی لیگ آمریکا تمجید ویژه‌ای از لیونل مسی کرد.

مسی چیزی دارد که هیچ بازیکنی در دنیا ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی بامداد امروز در نخستین بازی‌اش در فصل جدید MLS برابر رئال سالت لیک با گل‌های رابرت تیلور (39) و دیگو گومز (83) پیروز شد. دو پاس گل اینتر میامی را در این بازی لیونل مسی و لوئیس سوارز دادند. 

1993084

تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی، پس از این پیروزی تیمش در مورد وضعیت لیونل مسی گفت: «من مسی را بسیار راحت، با انگیزه و در بهترین فرم و ریتم ممکن دیدم. او چیزی دارد که با بازیکن دیگری در جهان قابل قیاس نیست. او می‌تواند توپ را خیلی دور از دروازه رقیب بگیرد و آن را تبدیل به یک خطر جدی گلزنی کند. این فرم خوب او باعث خوشحالی من می‌شود، زیرا او بسیار باانگیزه است و از نظر بدنی نیز احساس خوبی دارد.»

مارتینو همچنین از ارتباط خوب بین مسی و لوئیس سوارز در زمین گفت: «وقتی از پیش فصل در ژاپن برگشتیم، سه روز و نیم مرخصی به بازیکنان دادم و سپس تمرینات بیشتری را با هم انجام دادیم. سوارز مدت زیادی نیست به ما ملحق شده، ولی به اولین بازی لیگ در بهترین فرم رسید و تمرینات کمکش کردند. مسی و سوارز بارها کنار هم بازی کرده‌اند و هرچقدر تمرینات بیشتری کنار هم داشته باشند، این هماهنگی بیشتر و بهتر نیز خواهد شد.»

مارتینو درباره دلایل تعویض هافبک دفاعی تیمش، سرخیو بوسکتس، در دقیقه 85 اظهار داشت: «من فکر نمی‌کنم او مشکل خاصی داشته باشد. بوسکتس در نیمه دوم احساس درد داشت و ما او را تعویض کردیم تا ریسک نکنیم.»

دیدگاه‌ها