کد خبر : 2003990 | 03 اسفند 1402 ساعت 14:12 | 45.8K بازدید | 19 دیدگاه

سلیمانی تبرئه شد؛

فوری: مجوز بازی سرباز جنجالی مقابل استقلال

کمیته استیناف رای خود در پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن را به سود مهاجم ملوان صادر کرد.

فوری: مجوز بازی سرباز جنجالی مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن بخاطر جدایی محمدرضا سلیمانی به مقصد ملوان انزلی برای گذراندن دوران سربازی، از او شکایت کرده بود که کمیته انضباطی ابتدا رای به محرومیت چهار ماهه و جریمه 5 میلیارد تومانی این بازیکن داد، اما حالا استیناف رای متفاوتی صادر کرد.

در شرایطی که ملوان انزلی باید تا ساعاتی دیگر به مصاف استقلال تهران برود، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد محمدرضا سلیمانی محروم نیست و می‌تواند به کارش ادامه بدهد.

در رای کمیته استیناف آمده است:

«در خصوص استیناف محمدرضا سلیمانی با وکالت سید مهدی محمودی به طرفیت باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان نسبت به رأی شماره ۳۹۲۹ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محرومیت چهار ماهه تجدیدنظرخواه از شرکت در بازی‌های رسمی (باشگاهی و ملی) و پرداخت 50 میلیارد ریال بابت غرامت و ۱/۹۰۷/۵۰۰/۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق تجدیدنظرخوانده به لحاظ فسخ غیر موجه قرارداد استخدامی دو ساله مورخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ صادر شده است.
نظر به ملاحظه محتویات پرونده و صرف نظر از بیان علت فسخ قرارداد از سوی بازیکن تجدیدنظرخواه در فرم مربوط، از آنجایی که نامبرده سرباز وظیفه و موعد اعزام بوده است که با این وصف مستند به ضمیمه چهار مقررات نقل و انتقالات بازیکنان حق بازی در باشگاه‌های غیر نظامی نداشته و بالتبع قرارداد منعقده به خودی خود منفسخ و بازیکن مکلف به حضور در باشگاه نظامی است، لذا مقصر در واقعه نیست.
از این رو، مستنداً به ماده ۱۷ آئین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال با وارد تشخیص دادن تجدیدنظرخواهی ضمن نقض دادنامه تجدیدنظرخواسته حکم بر بطلان دعوی خواهان بدوی صادر و اعلام می‌شود. این رای قطعی است.»

دیدگاه‌ها