کد خبر : 2003993 | 03 اسفند 1402 ساعت 14:20 | 29.7K بازدید | 33 دیدگاه

چقدر بخشش مقابل دروازه؟

بارسا یادش نبود در لیگ قهرمانان بازی دارد

تساوی برای بارسلونا حداقل پاداش در زمین ناپولی بود و شاید در بازی برگشت حسرت موقعیت‌های از دست رفته را بخورند.

بارسا یادش نبود در لیگ قهرمانان بازی دارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا می‌دانست که باید برابر ناپولی یک بازی خوب و تمام عیار انجام دهد. برای بارسا خیلی چیزها در خطر بود و آنها این فرصت را داشتند که صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را همان دیشب قطعی کنند.

بارسا بازی را خیلی جدی شروع کرد، درست از همان دقیقه اول. این یک بازی از لیگ قهرمانان اروپا بود، نه برابر گرانادا یا آلمریا. نیمه اول کاملاً جالب و مطابق میل بارسا بود، اما آنها نتوانستند در نتیجه، تغییری ایجاد کنند. 

1993448

ایتالیایی‌ها حتی یک شوت هم به سمت دروازه نداشتند در حالی که شاگردان ژاوی سه شانس خوب داشتند که هدر دادند. در نیمه اول، بسیاری، بازی‌هایی که بارسلونا در آن فرصت‌ها را هدر داده و سپس پشیمان شده را به یاد آوردند. بارسا می‌توانست به راحتی با یک یا دو گل برتری به رختکن برود ولی موفق نشد.

در نیمه دوم بارسا ضربه اول را زد. یک پاس درخشان از پدری و نتیجه آن گل لواندوفسکی بود. و از اینجا به بعد هیچکس نفهمید چرا بارسا عقب کشید و چطور افت کرد. هیچکس نمی‌داند که آیا این مشکل کمبود اعتماد به نفس است یا اطمینان بیش از اندازه، اما مردان ژاوی هر دقیقه که می‌گذشت زمین را بیش از قبل به میزبان تسلیم می‌کردند. 

1993559

به همین ترتیب تا زمانی که اوسیمن توپی را در محوطه جریمه گرفت، اینیگو را مغلوب کرد و ناپولی را به گل رساند. یک شوت به دروازه و یک گل. تمام کارهایی که قبلا توسط بارسلونا انجام شده بود، باطل شد و دقایق پایانی نیز برای هر دو تیم با رنج همراه بود. 

در اروپا نمی‌توانید چیزی به رقیب ببخشید چون این یک خودکشی است. تساوی 1-1 برای بازی برگشت خوب است، اما نتیجه می‌توانست خیلی خیلی بهتر باشد و کسی چه می‌داند، شاید بارسا سه هفته بعد حسرت فرصت‌های از دست رفته در ناپل را بخورد.

دیدگاه‌ها