کد خبر : 2003994 | 03 اسفند 1402 ساعت 14:24 | 29K بازدید | 23 دیدگاه

استقلال در جنوب کهکشانی شد

مدیران استقلال با سیاستی جالب توجه توانستند امیدواری برای ادامه فصل را در بین هواداران این تیم شکل دهند.

استقلال در جنوب کهکشانی شد

به گزارش “ورزش سه”، نیم فصل حضور در قعر جدول با سیاست و برنامه‌ریزی مناسب مدیران استقلال خوزستان اکنون امیدواری برای بقای این تیم را به بالاترین حد ممکن رسانده است.

کسب چهار امتیاز طی دو بازی اخیر در شرایطی برای استقلال خوزستان ممکن شده است که آنها در آخرین بازی خود به شکلی جالب توجه توانستند نتیجه شکست دو گله را با کامبک ۳-۲ تغییر دهند و برابر تیمی به برتری دست یابند که هفته گذشته پرسپوليس را شکست داده بود.

امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان که علی‌رغم دوری از ورزش اما سال‌ها تجربه مدیریتی‌اش در هولدینگ‌های صاحبنام این روزها به کمکش آمده تا تصمیمی منطقی برای موفقیت تیم تحت مدیریتش بگیرد، بعد از اینکه برخلاف تمام فشارها برای پایان دادن به همکاری با سیروس پورموسوی فصل را با او ادامه داد، اکنون نیز خریدهایش کاملا موردتوجه قرار گرفته است. پنج خرید خارجی استقلال خوزستان هزینه‌ای کمتر از ۴۰۰ هزار دلار برای این تیم در پی داشته است، در صورتی که آنها برای جذب هر بازیکنی از لیگ داخلی اقدام می‌کردند قطعا باید بودجه بالاتری را در نظر می‌گرفتند.

صرف هزینه کمتر اما از حیث عملکرد نفرات اضافه شده نیز یک پوئن مثبت برای این تیم بوده است. مارکو به عنوان مربی برزیلی تازه اضافه شده به جمع کادرفنی این تیم توانسته کمک قابل توجهی به این تیم کند و از سوی دیگر بازیکنان خارجی‌اش نیز با موفقیت در دو بازی اخیر و خصوصا جدال با آلومینیوم اراک، لبخند رضایت را روی لبان مدیریت آورده‌اند. آنها اکنون با دو پله صعود در این هفته از لیگ برتر از قعر جدول فاصله گرفته‌اند و علی‌رغم قرعه سختی که طی هفته‌های آتی دارند، امیدوارند در رقابت با دیگر تیم‌های گزینه سقوط، به امتیازات لازم دست یابند و بقای خود را تضمین کنند. آنها اما با حضور نفراتی چون آسو رستم، داستونبک تورسونوف، سعید ایران‌خواه، پیمان رنجبری، علیرضا رحمتی، عثمان اندوگ و ساویو روبرتو تیمی فعال‌ در پنجره زمستانی نشان دادند و با نمایش دو هفته اخیر خود امیدواری برای بقا و نتایجی موفق را ادعا کردند.

دیدگاه‌ها